"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 25 lutego 2018

ZAPOWIEDŹ: ''MAGIA UKRYTA W KAMIENIU'' Katarzyna Grabowska - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,MAGIA UKRYTA W KAMIENIU'' Katarzyny Grabowskiej.

Czasem pozory mylą... Julia za sprawą magii zostaje przeniesiona ze współczesnej polskiej wsi wprost do tajemniczej krainy zatopionej, zdawałoby się, w mrokach średniowiecza. Dzielni rycerze, piękne damy, rytualne uczty, łowy na skrzydlaki, wielka tajemnica i miłość, która pojawia się niespodziewanie i skutecznie może skomplikować życie. Trudne wybory, walka z własnym sumieniem i odwieczny dylemat pomiędzy tym, co słuszne, a tym, czego pragnie serce. Jak Julia odnajdzie się wśród tak odmiennych dla siebie realiów? Czy zdoła powrócić do domu? Czy odkryje sekret Mateo, którego imię wszyscy wypowiadają z lękiem?

Moja rekomendacja:


Premiera: 14.03.2018


  Skusicie się? 
Osobiście gorąco polecam. 
Ta powieść jest naprawdę fantastyczna. 💙💚💛💜

15 komentarzy:

  1. Opis bardzo przypomina moją ulubioną serię z motywem podróży w czasie- Obca D. Gabaldon. Dlatego chętnie zapoznam się z książką.
    Gratuluję kolejnego patronatu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm, zależy od wykonania, ale mogłoby być całkiem rozrywkowe :). Okładka też niezła - choć ta zieleń sprawia dość ciężkie wrażenie. Można by to jeszcze dopracować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę super się zapowiada. Chętnie dam jej szansę. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka zapowiada się bardzo ciekawie. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się ciekawie :) Gratuluję patronatu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kilka lat temu czytałam e-booka, a tu proszę książka! Gratulacje dla autorki i Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba będzie tytuł zapisać, tylko doba za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie tematy, ale przyznam, że nie spodziewałam się u Ciebie takiego patronatu :) z chęcią po nią sięgnę. Serdeczne gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książka jest dla mnie wyjątkowa, dlatego nie wyobrażałam sobie, żeby nie pomóc przy jej promocji :)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...