"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 5 lutego 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Szpilki za milion'' Izabela Szylko - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Szpilki za milion'' Izabeli Szylko.

Zakręcona komedia kryminalna

Uczciwy złodziej, perfidna celebrytka i oszukany kochanek – to musi być mieszanka wybuchowa!


Jacek Sparowski tego samego dnia traci pracę, dziewczynę i dach nad głową. Kiedy wynajmuje pokój u ciotki przyjaciela i zostaje zatrudniony w nowej firmie, wydaje się, że pech wreszcie przestanie go prześladować. Ale prawdziwe kłopoty dopiero się zaczynają.

Lola Marini – polująca na bogatego męża celebrytka, prywatnie była żona Sparowskiego, która kiedyś perfidnie go wykorzystała – planuje szalony przekręt mający jej przynieść fortunę. Na dodatek zabójczo atrakcyjna i wyrachowana Lola chce wrobić w tę aferę przyjaciela Jacka.

Jacek postanawia więc go ratować, a przy okazji wyrównać rachunki ze swoją byłą żoną. Zaczyna się walka z czasem, mnożą się niespodzianki, a zagadek do rozwiązania wciąż przybywa.

Jak przechytrzyć oszustkę, kiedy największym przeciwnikiem jest własna uczciwość? W tym niełatwym zadaniu pomaga bohaterowi jego gospodyni – emerytowana policjantka, dla której przejście na ciemną stronę mocy również staje się życiowym wyzwaniem.

Dość szybko okazuje się, że w tym wyrafinowanym przekręcie bierze udział ktoś jeszcze, a główną rolę w komedii pomyłek odgrywają… drogocenne szpilki.

Moja rekomendacja:

Premiera: 14.02.2018



  Skusicie się?

21 komentarzy:

  1. Świetna komedia. Gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, w walentynki. Może przeczytam.

    Pozdrawiam, http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie. Czekam na recenzję :) Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładka kompletnie mi się nie podoba, za to zarys fabuły tak.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się spora dawka humoru. Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie i zabawnie :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mój klimat, ale wiem komu polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję patronatu. ;) Może skuszę się na tę książkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się opis :) Gratuluję patronatu

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się świetnie. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję patronatu :) Książkę mam na liście ,,do przeczytania'', więc z pewnością przeczytam
    Pozdrawiam
    Kasia z bloga mojswiatliteratury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje patronatu! Już zacieram sobie ręce. Wydaje mi się, że będzie to ciekawa pozycja! ;D

    Pozdrawiam, poprostualeksandraa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...