Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 2 lutego 2018

WYNIKI KONKURSU: Jesteś ZA czy PRZECIW?

Moi Drodzy,

 Czas ogłosić wyniki konkursu, w którym do wygrania był jeden egzemplarz ''nasza MIŁOŚĆ, moja ZDRADA, twoja ŚMIERĆ'' Raya Kluuna [recenzjaKLIK]

 Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. 💗 Wybór zwycięzcy był naprawdę trudny, ale ostatecznie udało mi się wyłonić najciekawszą (moim zdaniem) wypowiedź na temat eutanazji. Laureatem zostaje Ewa C., która swoim uzasadnieniem opartym na jakże trafnym cytacie - poruszyła moje najczulsze struny.

źródło
Wszystko zależy od danego przypadku. Jestem na tak, ale tylko i wyłącznie w chwili, gdy nie ma już innego ratunku dla osoby chorej; gdy ból i cierpienie zabiera reszki nadziei na powrót do zdrowia; gdy jedyne co możemy zrobić dla bliskiej osoby by jej pomóc, to pozwolić jej odejść, tam gdzie będzie miała się lepiej. Nie cierpię, gdy ktoś o eutanazji mówi jak o samobójstwie, dla mnie te dwie rzeczy są różne. O samobójstwie drugiej osoby nie wiemy, dowiadujemy się już po fakcie, często nie znamy przyczyny; o eutanazji najbliżsi wiedzą, powód jest im znany. Sądzę, że podjęłabym taką decyzję w momencie, gdy nie było by już dla mnie żadnej szansy, nie chciała bym być do końca ciężarem dla kogoś, nie czuć więcej bólu. Podobnie gdy ktoś z moich bliskich znalazłby się w takiej sytuacji, nie chciałabym patrzeć jak cierpi, wiedząc, że już nikt i nic mu nie pomoże. Na koniec posłużę się cytatem "Kiedy kogoś się kocha, kiedy się naprawdę kocha, trzeba czasem mieć odwagę pozwolić mu odejść."


 💦💦💦 

 Gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

17 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...