Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 1 września 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ''Ciebie mi trzeba'' w wykonaniu zespołu Masters.

Zespół Masters powstał w 2007 r. Liderem i wokalistą zespołu jest Paweł Jasionowski – jest najmłodszym wykonawcą muzyki dance w Polsce. W 2008 r. Masters wydał debiutancką płytę “Nowy ja”. Znalazło się na niej 15 utworów w stylu muzyki tanecznej i dance, a wśród nich największy przebój “Żono moja”, który zna i śpiewa cała Polska.

Za każdym razem, gdy oglądam ten teledysk, to mam uśmiech na twarzy. Czy Wy też tak macie? 😊
Ciebie mi trzeba niepowtarzalnej
Ciebie mi trzeba całkiem normalnej 

Ciebie mi trzeba i stu par butów,
szuflady szminek, mnóstwa zakupów. 
Z kolejną dietą i z bałaganem,
który w sypialni zostawiasz nad ranem.

Ciebie mi trzeba niepowtarzalnej 
Ciebie mi trzeba całkiem normalnej 
Ciebie mi trzeba gdy robisz make up 
Taką Cię będę nosił na rękach //// x 2

Ciebie mi trzeba i Twoich piegów, 
perfum co stoją w jednym szeregu. 
Takiej prawdziwej, do bólu szczerej
Nawet gdy mówisz, że jestem zerem 

Ciebie mi trzeba niepowtarzalnej 
Ciebie mi trzeba całkiem normalnej 
Ciebie mi trzeba gdy robisz make up 
Taką Cię będę nosił na rękach //// x2

Ciebie mi trzeba niepowtarzalnej
Ciebie mi trzeba całkiem normalnej 
Ciebie mi trzeba z błękitem oczu 
Ciebie gdy zechcesz znów mnie zaskoczyć
Ciebie mi trzeba.

Ciebie mi trzeba niepowtarzalnej
Ciebie mi trzeba całkiem normalnej 
Ciebie mi trzeba gdy robisz make up 
Taką Cię będę nosił na rękach

14 komentarzy:

  1. Nie nie mam tak, bo nie lubię tego typu muzyki. Za to moja mama bardzo często słucha disco- polo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię disco-polo, ale głównie na imprezach, bo w domowym zaciszu zazwyczaj wolę posłuchać popu. Mimo to nie uważam (jak większość ludzi), żeby ten gatunek był gorszy od pozostałych. Po prostu posiada inną warstwę muzyczną.

      Usuń
    2. Ja również nie uważam, że jest gorszy. Po prostu to totalnie nie moja wrażliwość, choć na weselach słucham to nie wyobrażam sobie sytuacji kiedy np w ciągu dnia miałabym słuchać rozgłośni radiowej tylko z taką muzyką.

      Usuń
  2. Bardzo fajna, energetyczna i pozytywna piosenka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta piosenka. Masters to fajny zespół.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tekst świetny, ale rytmy nie moje, takie trochę disco polo ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej jej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zespół znam, ale nie przepadam z tego typu muzyką. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam i lubię. Do tego zespołu będę miała już zawsze słabość, bo do ich piosenki tańczyłam pierwszy taniec ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...