Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 15 września 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Na końcu drogi'' w wykonaniu Tomasza Kowalskiego.

Tomasz „Kowal” Kowalski to zwycięzca IV edycji programu Must Be The Music w Polsacie. W czerwcu 2013 premierę miał pierwszy singiel Kowala i jego zespołu FBB - „Sen”. Wszystko przerwał tragiczny wypadek, w wyniku którego Tomek został sparaliżowany od pasa w dół. Po ponad roku rehabilitacji artysta wrócił na scenę! W lipcu 2015 roku zaśpiewał na „Przystanku Woodstock”, a we wrześniu nagrał teledysk do swojego najnowszego singla - „Na końcu drogi”.

Na starej drodze, czekasz cierpliwie ty
I nie zwątpiłaś, mimo tamtych dni.
W bezkresie wspomnień, tych dobrych i złych,
Oczyma duszy, patrzyłaś przez łzy

Ref.: 
Powiedz mi gdzie tamta miłość?
Z beztroskich cichych chwil, 
któregoś dnia, wrócę znów tam, gdzie czekasz ty.
Chciałbym móc, choć przez chwilę, zatrzymać w kręgu czas, 
Przytulić Cię i powiedzieć, Kocham Cię...

I choć tak bardzo wierzyłaś w ten dzień, 
Ból samotności, nie zdusił Cię.
Gdzieś na końcu drogi, za kratami z łez,
On nigdy nie wrócił, zostawił wspomnień cień

Ref.:
Powiedz mi gdzie tamta miłość?
Z beztroskich cichych chwil, 
któregoś dnia, wrócę znów tam, gdzie czekasz ty.
I chciałbym móc, choć przez chwilę, zatrzymać w kręgu czas, 
Przytulić Cię i powiedzieć, Kocham Cię...

Daj mi odpowiedź, choć ten jeden raz,
Daj mi zapomnieć ten czas...

Ref.:
Powiedz mi gdzie tamta miłość?
Z beztroskich cichych chwil, 
Któregoś dnia, wrócę znów tam, gdzie czekasz ty.

Za każdą łzę, dam Ci siłę, 
Zaczekaj na mnie tam, gdzie był nasz dom,
Piękne chwile, gdzie miłość wieczna jest....

8 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...