Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 8 września 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Jesteś'' w wykonaniu Dawida Kwiatkowskiego.

Najnowszy singiel Dawida Kwiatkowskiego zapowiadający piąty studyjny album Artysty.
„Jesteś” to historia pokazująca, że samotność może dotknąć każdej osoby, niezależnie od statusu materialnego i społecznego. To opowieść o emocjach i myślach, które targają umysłem człowieka w sytuacji, gdy orientuje się, że nie ma nikogo obok.

Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia, 
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół 
i tak jesteś tego warta.

1. 
W mojej głowie są miejsca, gdzie lepiej nie zapuszczać się samemu.
Wiem, że z Tobą jest podobnie, ale mimo to zachęcam do spaceru.
Nie potrzebujemy nic, nikt tu nie zmieni nic
Nic nie żałuję, nikt nic o tym nie wie nikt i
nie będzie z tego nic dobrego i 
nie będzie z tego tez nic złego ty,
wiedziałaś od początku dlaczego my 
spotkaliśmy się tu i dlatego cii...

Ref. 
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia,
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół 
i tak jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda, 
czy to moja wyobraźnia 
może to jest tylko sen, 
ale czuje jak dotykasz mnie 
i jesteś tego warta.

2. 
Nie pokazuj mi już więcej swoich zdjęć, 
widziałem je (ha) gdy nie było Cie 
i widziałem dużo więcej w głowie, 
nakręciłem sobie film o tobie wiesz.
Ryzykownie jest gdy po wszystkim znów Ty znikasz, 
chodzę do Twoich miejsc może ktoś wie pytam i
nie będzie z tego nic dobrego i
nie będzie z tego też nic złego ty,
wiedziałaś od początku dlaczego my…

Ref. 
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia, 
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół
i tak jesteś tego warta. 
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia 
może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie 
i jesteś tego warta.

Nie, nie to nie był sen
Nie, nie to nie był sen 
Nie, nie
Nie, nie
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie to nie był sen 
Nie, nie to nie był sen 
Nie, nie
Nie, nie 
Nie, nie to nie był sen 

Ref. 
Sam już nie wiem czy to prawda, 
czy to moja wyobraźnia, 
że jestem z Tobą tu
Lecę w górę, lecę w dół 
i tak jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia,
może to jest tylko sen, 
ale czuje jak dotykasz mnie
i jesteś tego warta.
Sam już nie wiem czy to prawda,
(nie, nie to nie był sen) czy to moja wyobraźnia.
Nie, nie to nie był sen
Nie, nie
Nie, nie
Nie, nie to nie był sen
Sam już nie wiem czy to prawda,
czy to moja wyobraźnia (nie, nie to nie był sen) 
może to jest tylko sen,
ale czuje jak dotykasz mnie
i jesteś tego warta.
Nie, nie to nie był sen.

10 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej piosenki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam tę piosenkę już wcześniej i nawet zdążyłam polubić. Nie spodziewałam się, że o niej napiszesz, ale dobrze, że to zrobiłaś, bo fajna jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi z tym artystą nie po drodze;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna piosenka, której wcześniej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej jej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...