Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 12 września 2018

ZAPOWIEDŹ:''Dotyk ciemności" || ''Zapach ciemności" || ''Smak ciemności" C.J. ROBERTS # pod patronatem medialnym LŚC

Pobierz obrazkiPobierz obrazkiPobierz obrazki
DŁUGO WYCZEKIWANE WZNOWIENIE KSIĄŻKI OWIANEJ LEGENDĄ!
Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym serię: ,,Dotyk ciemności", ,,Zapach ciemności", ,,Smak ciemności" C.J. Roberts.

To nie jest kolejna powieść o perwersjach, które chciałabyś powtórzyć w zaciszu własnej sypialni. To książka o tym, czego na pewno nie chcesz doświadczyć
.To początek najmroczniejszej trylogii erotycznej na rynku. 
Silna dawka emocji, szokujące sceny i gęsta atmosfera, która odurza i na długo pozostaje w pamięci…

Znalezione obrazy dla zapytania szlaczek na bloga

Caleb, człowiek o tragicznej przeszłości, pozbawiony ludzkich odruchów, uprowadza osiemnastoletnią Livvie i szkoli ją na seksualną niewolnicę. Dziewczyna ma stać się narzędziem zemsty, by Caleb mógł rozliczyć się z przeszłością. Mężczyzna rozpoczyna tresurę Livvie, a ona, wciągnięta w niebezpieczną grę, całkowicie podporządkowuje się swojemu oprawcy. Caleb nie przewidział jednak, że między nim a dziewczyną pojawi się uczucie. Czy relacja zrodzona z przemocy ma szansę przetrwać?

Znalezione obrazy dla zapytania szlaczek na bloga
Drugi tom bestsellerowej serii. Dark Erotica w najmocniejszym wydaniu.

Jeżeli nie czytałaś "Dotyku ciemności", sięgnij po niego koniecznie! Po lekturze "Zapachu ciemności" będziesz porażona. Jeszcze nigdy miłość i przemoc nie były tak blisko. Uwaga! Ta książka kusi i wciąga!

Oswobodzony z seksualnej niewoli Caleb jest obciążony długiem, który można odkupić wyłącznie krwią. Droga będzie długa i pełna niepewności, lecz los Caleba i Livvie wkrótce się przesądzi.

Czy Caleb wyrzeknie się ukochanej na rzecz zemsty? Jaka jest cena rozgrzeszenia?

Znalezione obrazy dla zapytania szlaczek na bloga
Trzecia część mrocznej i kuszącej serii "The Dark Duet" pozwoli wam poznać szokującą prawdę o Calebie. Jesteś gotowa przekroczyć wszelkie granice?

"Piszę to, bo błagaliście. A wiecie, jak ja kocham, gdy błagacie. Właściwie to już za dużo o mnie wiecie. Kim jestem? Cóż, odpowiedź na to pytanie dopiero próbuję poznać. W dzieciństwie byłem dziwką, jako młody chłopak zostałem zabójcą, a w dorosłym życiu potworem. To ja porwałem Livvie. To ja trzymałem ją w ciemnym pokoju przez kilka tygodni. Jednak najważniejsze jest to, że jestem też mężczyzną, w którym się zakochała. Którego kocha. To trochę chore, prawda? Oczywiście naszej historii nie da się streścić w kilku krótkich zdaniach, jednak nie potrafię wytłumaczyć mojego zachowania z tamtego okresu. Zakładam, że jeśli to czytacie, nie muszę już nic tłumaczyć. Zdążyliście już mnie ocenić. Czytacie to, ponieważ pragniecie poznać zakończenie tej historii. Chcecie dowiedzieć się, co się wydarzyło tamtego ciepłego wrześniowego wieczora, kiedy to spotkałem Livvie w Barcelonie. Tamtej nocy moje życie znowu zupełnie się zmieniło. Nie przebiegło to jednak dokładnie tak, jak opisała to Livvie. Bardzo łaskawie potraktowała mnie w swojej opowieści. Prawda jest o wiele bardziej... skomplikowana".


Premiera: 19 września 2018




Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Całkiem nie w moim stylu, więc się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh ta różnorodność okładek :) Lubię czasami sięgnąć po tego typu literaturę, więc czemu nie. Myślę, że kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siostra czytała poprzednie wydanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ci trylogia... że tak powiem, nie mówię nie, ale ostatnio mam przesyt takich książek- poczeka na swój czas...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu. Nie słyszałam o tej trylogii, ale chętnie po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ani fabuła ani okładka mnie nie przekonuje. Skoro to seria to tym bardziej nie sięgnę. Jakoś nie mam teraz ochoty na wielotomowe książki. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam poprzednie wydanie lecz z chęcią przeczytam jeszcze raz i gratuluje patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te okładki mnie ciut zniechęcają,ale może przeczytam kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację.
    I jestem bardzo ciekawa tych książek.
    Serdecznie pozdrawiam.
    https://nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Beznadziejne książki. Główna bohaterka to idiotka, a główny bohater to potwór, który powinien zginąć za to jakim skur*ielem jest.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...