"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 3 sierpnia 2018

WYNIKI KONKURSU: To Mnie Napędza! 🏃‍

Moi Drodzy,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać 1 egzemplarz książki ''Revved'' Samanthy Towle.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Pojawiło się wiele ciekawych komentarzy. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, ale ostatecznie postanowiłam nagrodzić  Agnieszkę Mycoffeetime, gdyż jej krótka, acz treściwa wypowiedź - najbardziej przypadła mi do gustu.

💃💃💃

A mnie napędza do działania pazerność.... bo wciąż i wciąż mało mi świata, wciąż chcę poznawać, smakować, słuchać, oglądać i pisać 😏
patrzenie-w-słońce.jpg
fot.depositphotos.com
Gratuluję i proszę o kontakt mailowy.

12 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...