"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 25 sierpnia 2018

WYNIKI KONKURSU: Ale to było show!

Moi Drodzy,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać 1 egzemplarz książki  ''Show'' Vi Keeland.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Pojawiło się kilka ciekawych komentarzy. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, ale ostatecznie postanowiłam nagrodzić wypowiedź Ewy C., ponieważ ogromnie się wzruszyłam niecodzienną sytuacją, której była świadkiem.

💑

To było niezapomniane widowisko! Po wielu latach ćwiczeń i prób moja znajoma Paulina wstała z wózka inwalidzkiego. Jej chłopak zaprosił rodzinę i znajomych na oświadczyny. Wszyscy zebraliśmy się w ogrodzie i nagle Paweł uklęknął przed wózkiem Pauliny zadając pytanie "Czy zostaniesz moją żoną?". Więc czekaliśmy na odpowiedź a ku naszemu zdziwieniu ona wstała (choć wcześniej tego nie robiła) i rzuciła się mu w ramiona, szepcząc do ucha " tak". Wszyscy byli ogromnie wzruszeni. Do dziś trwa zacięta walka o każdy kolejny krok mojej znajomej, ale tamten dzień to był przełom, od tego się zaczęło. Nigdy nie zapomnę tego dnia i towarzyszących mu emocji. Ależ to było widowisko!!!

źródło zdjęcia
Gratuluję i proszę o kontakt mailowy.

14 komentarzy:

  1. Piękna historia! Zdecydowanie zasługuje na zwycięstwo. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ja się wzruszyłam. Piękna historia i cudowna para.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję. Nagroda w pełni zasłużona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje ☺Piękna historia☺Wszystkiego Najlepszego dla tej pary ❤☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Niesamowita historia :) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O rany, ale historia!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...