"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 1 sierpnia 2018

ZAPOWIEDŹ: Powiedz "tak" Markizowi - Tessa Dare # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Powiedz "tak" Markizowi - Tessy Dare.
Lady Clio Whitmore miała siedemnaście lat, gdy zaręczyła się z markizem Granville. Minęło osiem lat… i wciąż jest narzeczoną. I obiektem żartów salonów.
Ma tego dość. Ileż czasu może czekać na mężczyznę, który woli podróże niż życie małżeńskie? I czy w ogóle musi czekać? Zwłaszcza że właśnie odziedziczyła wspaniały zamek. Postanawia zerwać zaręczyny.
Nie spodziewa się, że największą przeszkodą stanie się nie jej narzeczony, lecz jego brat – owiany skandalem i wykluczony z salonów Rafe Brandon.


PREMIERA 7 SIERPNIA




Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Może polecę ją siostrze. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka nie dla mnie, ale gratuluję patronatu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś, kiedyś sporo czytałam romansów historycznych. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie. Kiedyś stroniła od tego gatunku, a teraz coraz chętniej po niego sięgam i jestem zachwycona.

      Usuń
  4. Uwielbiam tę autorkę i wszystkie jej książki <3 Czekam z niecierpliwością żeby ją przeczytać ! Bardzo gratuluje tak świetnego patronatu !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejuuu :D jak ja niegdyś uwielbiałam romanse historyczne, w liceum zaczytywałam się nimi :D Chyba z czystego sentymentu sobie przeczytam. Okładka jak zawsze obrzydliwie kiczowata, ale co tam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!:) A książkę chętnie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...