"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 8 sierpnia 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Miłość i inne szaleństwa. Wierność jest trudna'' Agata Przybyłek # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Miłość i inne szaleństwa. Wierność jest trudna'' Agaty Przybyłek.
Zwariowana komedia rodzinnych nieporozumień pióra bestsellerowej autorki.

Agata Przybyłek lekko i z humorem opowie Wam o tym, że wierność nie zawsze jest łatwa…

Eliza przygotowuje się do ślubu, a całej rodzinie udziela się podniosła atmosfera. Lecz niespodziewanie w życiu dziewczyny pojawi się niepokorny Szczepan, który grzecznej i ułożonej Elizie zawróci w głowie. Czy przyszła panna młoda pozostanie wierna narzeczonemu, czy ulegnie urokowi przystojnego motocyklisty?

Szczepana nie zraża wiadomość o zbliżającym się ślubie. Ale co zrobi, gdy okaże się, że randkuje nie z jedną kobietą, a z dwiema?!

Jak to mówią, cicha woda brzegi rwie… Przekonaj się, do czego mogą być zdolne siostry bliźniaczki, którym przyszło rywalizować o mężczyznę!


PREMIERA 22 SIERPNIA



Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Jestem pod ogromnym wrażeniem tempa pracy autorki. Tym bardziej, ze każda ksiazka zbiera świetne recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na swój egzemplarz tej książki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie zagłębiam się w historię Niny. Muszę przyznać, że mi się podoba. Tak więc chętnie zapoznam się z losami jej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo gratuluję i mam nadzieję, że i mi uda się przeczytać tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam pierwszy tom, więc na ten pewnie też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję patronatu:-) juz sama okładka wygląda wspaniale :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam wiele powieści tej autorki i na tę też się skuszę. Gratuluję patronatu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa jestem tej książki i na pewno będę na nią polować!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na zabawną- gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...