"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 21 lipca 2019

Czytelnicza niedziela JEDNYM ZDANIEM 📖 [Sekrety Julii - Anna Płowiec]

Moi Drodzy,

Dziś chciałabym polecić Wam książkę ''Sekrety Julii'' Anny Płowiec.
🔻


''Sekrety Julii'' to przesycona sentymentalnym klimatem PRL-u historia o młodzieńczym buncie, naturze miłości, stracie przelatanej tęsknotą, podejmowaniu niełatwych wyborów i radzeniu sobie z nowymi wyzwaniami, jak również pełna silnych emocji i życiowych refleksji opowieść o odkrywaniu rodzinnych tajemnic i duchach przeszłości, które raz obudzone, nie pozwalają o sobie zapomnieć dopóki nie dotrzemy do wyzwalającej mocy prawdy.


Pobierz za darmo fragment ebooka:
MOBIEPUB


Skusicie się na ten tytuł? Znacie wcześniejszą książkę autorki zatytułowaną „W cieniu magnolii”

14 komentarzy:

  1. Nie znam tej autorki. Zapisuje sobie ten tytuł 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć możliwość przeczytania tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, mogłabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że ta książka trafiłaby w mój gust. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzinne sekrety i duchy przeszłości - to mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało Ci się mnie skusić tym jednym zdaniem. Będę pamiętać o tej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się te króciutkie recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...