"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 28 lipca 2019

Czytelnicza niedziela JEDNYM ZDANIEM 📖 Miasteczko Worthy - Marybeth Mayhew Whalen

Moi Drodzy,

Dziś chciałabym polecić Wam książkę ''Miasteczko Worthy'' autorstwa Mayhew Whalen Marybeth.
🔻


Niebanalna, wielowątkowa fabuła prowadzona z perspektywy czterech osób dotkniętych straszliwą tragedią, nadzwyczaj plastyczne opisy, zróżnicowane, bogate psychologicznie postaci, a także niepokojący klimat, pełen tajemnic, intryg, skrywanych sekretów, kłamstw oraz niedomówień - wszystko to składa się na niebanalną historię, która chwyta za gardło, szarpie nerwy, a jednocześnie zmusza do myślenia i zwraca uwagę na wiele ważnych, głębokich spraw, znajdujących swoje odzwierciedlenie w otaczającej nas rzeczywistości. 



Czytaliście już tę książkę? 

10 komentarzy:

  1. Takie słowa bardzo mocno zachęcają do lektury książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzisz, gdyby nie Ty pewnie przeszyłabym obok niej obojętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna grafika, a książka jeszcze przede mną 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale zapowiada się ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta książka już od dawna czeka na mojej półce na swoją kolej. Przypomniałaś mi o niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna pozycja dla mnie, chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam, ale brzmi bardzo interesująco, dzięki za polecajkę

    OdpowiedzUsuń
  8. A kiedys zastanawiałam się nad tą powieścią...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czytałam. Jeszcze :) A to jedno zdanie zachęciło mnie bardziej niż długa recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...