"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 3 lipca 2019

WYNIKI KONKURSU: NA PRZEKÓR 👍

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać ''Na przekór'' Agaty Polte

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście kilka ciekawych historii, w których zrobiliście coś na przekór innym albo nawet samemu sobie. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzców. Ostatecznie jednak postanowiłam nagrodzić poniższe osoby.


Włodek Piasecki
Na przekór sobie.... przestałem palić papierosy !!! Moje drugie Ja w końcu doszło do głosu, a ja po rozum do głowy. Zaznaczam, że było bardzo ciężko zrezygnować z fajek, ponieważ zapalonym palaczem byłem prawie 30 lat. Dopiero choroba uświadomiła mi, że trzeba powalczyć o zdrowie. Przemogłem się, nie palę 5 lat, a żona nie narzeka, że żółkną jej firanki.



Pahia
Autor/źródło: pixabay, brusalvate
Tak się składa, że moje życie od pewnego czasu stało się robieniem na przekór... Losowi, chorobie, światu, sile wyższej, ludziom, którzy być może źle życzyli - nie wiem, która z tych "podpowiedzi" jest tą prawidłową, ale wiem, że dalej będę robić na przekór, by walczyć o drugie dziecko. By mój synek miał rodzeństwo. By znów usłyszeć pierwszy krzyk. By ponownie cieszyć się pierwszym uśmiechem, krokiem, słowem. By z miłością zerkać za pewien czas na dwójkę dzieciaków, które będą okładać się za nic, a później lecieć na skargę do rodziców.
I nie... Nie jest to moje pierwsze robienie czemuś lub komuś na przekór, ale tym razem łzy niemocy często dają o sobie znać. Nie tak, jak dotychczas, kiedy człowiek chciał po prostu zrobić "na złość".



Laureatom serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...