"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 26 lipca 2019

''UWIKŁANI'' Adriany Rak w nowej odsłonie 😏 || PRZEDSPRZEDAŻ

PRZEDSPRZEDAŻ AUTORSKA "UWIKŁANYCH 1" w nowej odsłonie 😏 

W dniach 23.07-26.07.2019 można zamówić (w baaaardzo promocyjnej cenie) "Uwikłanych 1" bezpośrednio Autorki - Adriany Rak.

Cena: 20zł / sztuka

Istnieje również możliwość zamówienia tomu drugiego, w cenie 22zł/sztuka.

Książki z dedykacją/autografem na życzenie.

Koszt wysyłki: 13 zł paczką (PP).

Osoby zainteresowane proszone są o wiadomość na priv TUTAJ. W przypadku zamówienia "Francuskich nocy" i "Uwikłanych 1" jeden koszt wysyłki - 13 zł 



Skusicie się?

10 komentarzy:

  1. Czytałam już książkę, więc raczej drugi raz kupować nie będę, ale okładka świetna. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto wie może się skuszę okładka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele dobrego słyszałem o tej książce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Okładki mi się podobają więc może skusze się na te książki 😀
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już mam pierwotną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje klimaty :D ale okładki całkiem udane

    OdpowiedzUsuń
  7. Co tu dużo mówić, raczej nie moje klimaty - ale dla wielbicieli gatunku to super promocja!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...