"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 16 listopada 2021

CAŁA OFERTA - 50% tylko do jutra do zachodu słońca!

Kochani,

Od TERAZ do JUTRZEJSZEGO zachodu słońca  (godzina 15:57) wszystkie książki na stronie wydawnictwa Replika, w tym (w tym nowości i przedsprzedaże!) kupicie 50% taniej, tytuły z zakładki PRZECENY zaś aż do 80% taniej! 💥

Idealna okazja do kupienia świątecznych książkowych prezentów dla bliskich, ale i dla siebie 😉 🎁

Udanych zakupów! ❤️😊

10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam tyle książek, że teraz już nie skuszę się na żadną promocję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również muszę przystopować z kupowaniem książek, chociaż promocja kusi, oj kusi 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Promocje kuszą Cyrysiu, ale ja stawiam teraz na e - booki. Pozdrawiam serdecznie, nie mieszczę się z papierowymi w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka tytułów na uwadze, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna promocja, można już planować prezenty świąteczne 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie promocje są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...