"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 6 listopada 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Słońce moje'' zespołu Human.

Po niemal 30 latach, Kostek Joriadis zdecydował się nagrać teledysk do piosenki “Słońce moje”, pochodzącej z repertuaru zespołu Human. Mało kto pamięta, że słowa do tego utworu napisał Robert GawlińskiZespół Human został założony przez znanych i cenionych muzyków, Macieja Gładysza, Kostka Yoriadisa, Piotra Urbanka i Krzysztofa Patockiego.  Oficjalnie zespół rozpoczął działalność w 1993, a zakończył w 1994 roku.

To było jak krótki sen, kochałem tak jeden raz
Wierzyłem w tę miłość tak i nagle rozpadł się świat
Bo kochać to jedno jest a drugie kochanym być
A cała miłość ma dla Ciebie jest.
Pamiętam dokładnie twarz, w jej oczach widziałem raj
Chodziliśmy pośród drzew, kochaliśmy cały świat
Co wart jest człowiek sam, jak krótka jego droga
Co warty człowiek jest, gdy nie ma w sercu Boga
To było jak krótki sen, kochałem tak tylko raz
Chodziliśmy pośród drzew, ja chciałem dać jej cały świat
A kiedy wybiorę się w tę drogę, ostatnią z dróg
Zabiorę ze sobą bzy, tak je kochałaś, więc dam, dam je ci, słońce moje

11 komentarzy:

  1. Świetna Cyrysiu propozycja na sobotę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ją. Poznałam kiedyś dzięki The Voice Of Poland.

    OdpowiedzUsuń
  3. Młodość... bardzo lubię ten utwór 😏

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta piosenka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wieloma polskimi piosenkami mam tak, że ani zespół, ani tytuł nic mi nie mówią, ale gdy włączę utwór - dokładnie go znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam serdecznie ♡
    Wspaniała piosenka idealna na muzyczną sobotę! Chętnie posłuchałabym więcej piosenek, które polecasz :) Z muzyką wszystkim do twarzy, ja po prostu kocham słuchać piosenki :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...