Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 26 marca 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ''Dobro Zło'' w wykonaniu Agaty Nizińskiej.

Agata Nizińska urodziła się 24 sierpnia 1985 roku w Warszawie. Ma korzenie włoskie, ormiańskie i tatarskie. Jest wnuczką legendarnego aktora, Wojciecha Pokory. Posiada wykształcenie aktorskie. Ma na swoim koncie również występy w wielu kabaretach. Jest także utalentowana muzycznie. W 2013 roku nagrała wraz z zespołem Bloom utwór "I Won’t Cry", który był jej studyjnym debiutem. Założyła ponadto zespół Madame Pik, którego została wokalistką. W 2017 roku z solowym utworem "Reason" zakwalifikowała się do krajowych eliminacji do 62. Konkursu Piosenki Eurowizji, zajmując ostatecznie 5. miejsce w finale.
Tyle krętych dróg przygotował Bóg
Wciąż zmieniamy front czy to wielki błąd
Moje dobro zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro zło
Wasze dobro zło
I tak nienasyceni ciągle czegoś nam brak
Może kiedyś ktoś zmieni ten nasz świat
Tyle gorzkich strat z diabłem za pan brat
Chciałbym cofnąć czas lecz czas nie może biec wstecz
Jak naprawić ten błąd
I tak nienasyceni ciągle czegoś nam brak
Może kiedyś ktoś zmieni ten nasz świat
Moje dobro zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro zło
Wasze dobro zło
Moje dobro zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro zło
Wasze dobro zło
Moje dobro zło
Twoje dobro zło
Wasze dobro zło
Moje dobro zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro zło
Nasze dobro zło
Nasze dobro zło
Moje dobre zło
Twoje dobro zło
Nasze dobro

13 komentarzy:

  1. Bardzo dobra piosenka. Pozdrawiam Cyrysiu. A tak a propos Eurowizji - odsłuchaj sobie "City light" Blanche, oraz Zelmerlowa - "Heroes" . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam tej piosenki, ale mi się spodobała :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę artystkę, ale tej piosenki jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę. Zawsze to coś nowego, świeżego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki. Niezły kawałek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej tego utworu, ale muszę przyznać, że robi wrażenie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam tej piosenki. Bardzo ciekawa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma moc. Z przyjemnością wysłuchałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Informacje na ten temat mogą mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...