"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 12 marca 2022

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani ❤

polecam dzisiaj piosenkę ,,Między nami'' w wykonaniu Justyny Steczkowskiej w duecie z Beatą Kozidrak. 

Czasem nie wiem w którą stronę Zaprowadzą nas te dni Chociaż w tym jesteśmy obie Szukam siły żeby żyć Wczoraj chciałam ci powiedzieć Ale pewnie już to wiesz... Ile szczęścia w jednym słowie Tyle niepotrzebnych kłamstw Ile uczuć mamy w sobie Tyle samo w sercu ran Ryzykuję, żyję mocniej Daję ludziom to co chcą Wciąż gotowa na odpowiedź Gdzie postawię nowy dom Wczoraj chciałam ci powiedzieć Ale pewnie już to wiesz... Ile szczęścia w jednym słowie Tyle niepotrzebnych kłamstw Ile uczuć mamy w sobie Tyle samo w sercu ran Ile szczęścia w jednym słowie Tyle niepotrzebnych kłamstw Ile uczuć mamy w sobie Tyle samo w sercu ran Ile szczęścia w jednym słowie Tyle niepotrzebnych kłamstw Ile uczuć mamy w sobie Tyle samo w sercu ran Ile szczęścia w jednym słowie Tyle niepotrzebnych kłamstw Ile uczuć mamy w sobie Tyle samo w sercu ran

12 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę tę piosenkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już tę piosenkę bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że obydwie wokalistki nagrały taki duet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz Cyrysiu słyszę tę piosenkę . Co do Justyny Steczkowskiej - polecam odsłuchać "Sama" z Konkursu Piosenki Eurowizji w 1995 roku, a co do Bajmu / Beaty Kozidrak polecam "Białą Armię" - też wpada jak powyższa w Twym poście w ucho :-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie słyszałam wcześniej tej piosenki, ale wpada w ucho. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, jest bardzo ładna 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam pojęcia, że powstała taka piosenka w duecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zupełnie nie wiedziałam, że taka piosenka powstała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam wcześniej. Podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...