Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 21 marca 2022

ZAPOWIEDŹ: "Teija. Krótko i nieszczęśliwie" Alexandra Claire

Moi Drodzy,
mam dla Was wspaniałą wiadomość!

Kontynuacja „Teija. Krótko i nieszczęśliwie” Alexandra Claire - strona autorska już 17 maja!

Kto nie może się doczekać drugiego tomu? Dla przypomnienia moja recenzja pierwszej części tej serii: Teija. Czarna róża
Dotychczasowe spokojne życie May w Charleston wali się niczym domek z kart. Kiedy Teija – tajemnicza zakapturzona postać w masce – zabija jej najlepszą przyjaciółkę, May nie potrafi poradzić sobie ze stratą i niebezpieczeństwem, które czai się za rogiem. Promykiem słońca w jej codzienności jest Jase, który za wszelką cenę próbuje chronić ukochaną.

Teija to nie jedyny problem spoczywający na barkach May. Sekrety z przeszłości i ciągnąca się za nimi trauma nie dają o sobie zapomnieć. Pomimo wsparcia Jasego zaufanie komukolwiek staje się dla niej coraz trudniejszym wyzwaniem. Jest zdania, że ciężar, który dźwiga, może okazać się dla niego zbyt przytłaczający, a głęboko skrywana tajemnica przyczynić się do zniszczenia rodzącego się między nimi uczucia.

Obydwoje muszą pokonać długą, pełną przeszkód drogę, by w końcu zyskać swoje „długo i szczęśliwie”. Nieprzewidywalna Teija udowadnia im jednak, że takie zakończenie nie jest im pisane. Zaczyna się walka z czasem, a jej stawka to życie lub śmierć.

Skusicie się?

14 komentarzy:

  1. Na pewno wiele osób z chęcią sięgnie po tą książkę jak już się ukarze. Ja jednak czekam na nieco inne nowości.
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę śledziła recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poczekam na recenzję Cyrysiu . Pozdrawiam serdecznie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze pierwszej części. Być może kiedyś poznam tę serię 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, więc musze nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiedź powieści jest naprawdę ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z dużą ciekawością czekam na kontynuację. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej serii, ale tytuł mi się spodobał 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ta seria mogłaby mi się spodobać :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe informacje. Taka wiedza przyda mi się na pewno.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...