Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 28 września 2013

Wyniki konkursu z książką ,,Łatwopalni''.


Nadszedł czas na ogłoszenie wyników konkursu z książką ,,Łatwopalni'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej 

Na wstępie pragnę wszystkim uczestnikom zabawy bardzo serdecznie podziękować. Jak zwykle jesteście fantastyczni.

Wybór zwycięzcy był naprawdę szalenie trudny i wielokrotnie zmieniałam swoje typowania. Moim zdaniem wszyscy zasługujecie na nagrodę. Niestety reguły gry są jasne. Tylko jedna osoba może otrzymać nagrodę i jest nią ... Dizzy


Uzasadnienie Dizzy najbardziej przypadło mi do gustu, ponieważ najlepiej oddaje wyraźny obraz na temat jej życia, usposobienia i charakteru.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Myślę, że najbardziej odzwierciedla mnie piosenka "Parę chwil" zespołu IRA. Mówi o tym, czym kieruję się w życiu i kim jestem; optymistką, która stara się iść własną drogą i ignorować złośliwe uwagi społeczeństwa, choć czasami - przez przykre doświadczenia, ciężko mi się podnieść nawet z łóżka.

"Pięć po dwunastej
Więc pora już wstać.
Dzień mocno chwycić - nim on złapie mnie.
Otwieram oczy i biorę się w garść -
Nie ma czym przejmować się!"


W życiu mam kilkoro naprawdę wspaniałych przyjaciół - myślę, że to dzięki im jestem uosobieniem wesołego chochlika. To oni mnie stworzyli niezapomnianymi wspomnieniami, które wywołują na mojej twarzy uśmiech, dają sił i radości, by żyć całą sobą! W końcu życie ma się tylko jedne, prawda?

"Bo jest paru ludzi,
Bo jest parę w życiu dobrych chwil,
Bo jest parę złudzeń, które warto mieć by żyć!
Choć raz, tylko raz,
Tu na ten świat Bóg nam pozwala przyjść -
Lepsze coś niż nic."


Czasami mam wrażenie, że żyję samymi złudzeniami i marzeniami, niewiele osób wierzy w to, że moje pragnienia uda się spełnić. Nawet rodzina mnie krytykuje za brak jakiegokolwiek planu na życie, a ja... sama nie wiem kim chcę być. Chciałabym odnaleźć siebie i dowiedzieć się, w czym tak naprawdę jestem dobra. Kim tak naprawdę jestem ja, Justyna a'la Dizzy. Pragnę odnaleźć siebie!

"Z bagażem pełnym snów
Po wszystko i po nic,
Wyruszam dziś do nikąd znów
Lecz zawsze warto iść...
Przez dzień do nocy,
Od nocy po dzień,
Bez planów życia to cały mój plan (...)"


Czuję, że jakaś całkiem spora cząstka mnie odnajduje się w pisaniu. Dziwne, ale ta zwyczajna czynność sprawia mi niewysłowioną przyjemność i... myślę, że to może być to. Chciałabym w przyszłości wydać książkę - w tej chwili jedynie piszę krótkie opowiadania i wiersze, trenując swój pisarski warsztat, który... powoli nabiera kształtu. I nie dbam o to, co o tym myślą inni. Nie dbam o to, że mówią o mnie jak o głupiej, bo z "pisania się nie utrzymam". Opowiadania to moja pasja, to moje życie, to cała ja - nie pozwolę się zdeptać! I...

"Czy sięgnę nieba czy sięgnę do dna -
Wszystko do przeżycia jest!" 


... do końca będę walczyć! :3

  Dizzy



Gratuluje!!!

27 komentarzy:

  1. Przyłączam się do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gratuluje. Wysłałam do ciebie maila, lecz nie mam odpowiedzi.
      Proszę w takim razie o kontakt na mojego maila.

      Usuń
    2. Może masz moją odpowiedź w SPAMie? Przed wystawieniem komentarza, odpisałam na maila :)

      Usuń
    3. Dzięki za wskazówkę. Faktycznie wiadomość była w Spamie, ale już teraz wszystko ok :-))

      Usuń
  3. Szkoda, że mi się nie udało...
    Pozostaje mi tylko pogratulować;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!! :)
    Co tam, że nie wygrałam, ważne, że brałam udział i... jestem fantastyczna. :D Przepraszam, ale biorę dosłownie Twoje słowa. Ha ha :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze, że bierzesz na serio moje słowa, bo tak jest. Bez dwóch zdań-jesteś fantastyczna ! :-))

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...