Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 2 lipca 2014

Konkurs z Ewą Seno

Ewa Seno: Urodziłam się 19 września 1985 roku w Poznaniu jako najmłodsza z trójki rodzeństwa. Od urodzenia mieszkam w małej miejscowości niedaleko Poznania. Ukończyłam liceum handlowe w ZSH im. Oscara Langego w Poznaniu, po którym podjęłam posadę recepcjonistki w motelu znajdującym się w mojej miejscowości. W 2011 roku urodziłam synka i od tego czasu opiekuję się nim w domu.

Uwielbiam: czytać książki, oglądać dobre filmy, jestem wielką fanką serialu „Pamiętniki Wampirów”.

Lubię gotować, moja rodzina przyzwyczaiła się już do eksperymentów w kuchni.

Nienawidzę prasowania i mycia okien.

Recenzja książki: ''Tatuaż z lilią'': klik

Dziś macie niepowtarzalną okazję zadać pytania Ewie Seno. Przez najbliższe kilka dni będzie można na moim blogu, w komentarzu zadawać swoje pytania (1-maksymalnie 3) do autorki. Następnie wraz z odpowiedziami zbiorę w formę wywiadu i umieszczę w odpowiednim poście.

Jedna osoba, która według autorki wykaże się najciekawszym pomysłem na pytanie, otrzyma nagrodę w postaci powieści ''Tatuaż z lilią''. Fundatorem nagrody jest Wydawnictwo Feeria.

Bardzo proszę również o uważne czytanie cudzych komentarzy, żeby wasze pytania do autorki nie pokrywały się z innymi. Jeśli coś takiego będzie miało miejsce, zdublowane pytanie zostanie zignorowane. Do dzieła kochani!!!

Regulamin:
1.Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: Świat książek i ja...
2.Sponsorem nagród jest: Wydawnictwo Feeria.
3. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest napisanie w komentarzu pytania (1-maks. 3) do Ewy Seno na temat jej twórczości i nie tylko.
4. Konkurs trwa od 2 lipca 2014 roku do 6 lipca 2014 roku do godz. 23.59
5. Wywiad oraz ogłoszenie zwycięzcy nastąpi  ok. 11 lipca 2014 roku.
6. Nagrodą jest 1 egzemplarz książki: ''Tatuaż z lilią''.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy, którzy popiszą się imieniem/nickiem oraz podadzą adres mailowy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. W przypadku, gdy zwycięzca w ciągu 7 dni nie odpowie na wiadomość, nastąpi wybór innego wygranego.
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                               banerek dla zainteresowanych

48 komentarzy:

  1. Pytania: 1. Największe marzenie? 2. Dlaczego taki tytuł książki "Tatuaż z lilią"?
    E-mail: blogsilviana@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Skąd pomysł na pisanie?
    2. Lektura z dzieciństwa, do której chętnie wracam to...
    3. Najwspanialsze wspomnienie dzieciństwa?

    email: kasiulek17@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę już czytałam, więc udziału nie wezmę, ale zachęcam wszystkich, bo "Tatuaż z lilią" to naprawdę świetna lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Skąd pomysł na pisanie książek? Czy było to chwilowe natchnienie, czy pisanie do szuflady od najmłodszych lat?
    2. Z czym kojarzy się dla Pani dom rodzinny?
    3.Pisze Pani, ale co najbardziej lubi Pani czytać w wolnej chwili? Czy są książki ociekające grozą czy wręcz odwrotnie romanse? Może ma Pani swoją ulubioną powieść do której bardzo często wraca?
    Pozdrawiam
    sylwka.sk91@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Co według Pani jest najtrudniejszą stroną pisania, a co najłatwiejszą?
    2. Słyszałam o takim powiedzeniu, że książka składa się z dwóch części: z tego, co autor napisał i z tego, czego nie napisał. A jak jest z Panią? Jakiego tematu nie poruszyłaby Pani w swoich książkach? I czy jest taki temat, którego Pani za nic w świecie nie poruszy?
    3. Czy jest jakiś gatunek książek, których nie lubi Pani czytać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy Pani ma tatuaż, jeśli tak czy on był inspiracją do nadania takiego tytułu książce?
    2. Pisze Pani iż jest fanką Pamiętników Wampirów ja również -czy chciałaby Pani by jej książki stały się inspiracją dla innych twórców i osiągnęły taki sukces jak Pamiętniki?
    3.Który z bohaterów Pamiętników byłby najlepszą inspiracją dla Pani?I czy zamierza Pani swoim bohaterom nadać jakieś jego cechy?

    justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. W jakich okolicznościach napisała pani tą książkę? 2. Co panią kierowało do napisania tej książki?

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Który bohater "Tatuażu z lilią" był najtrudniejszy do wykreowania i dlaczego?
    2. Od czego zależy i czym tak w ogóle jest według Pani dzisiaj sukces w literaturze?
    3. Na Pani stronie widnieje, że jest Pani wieczną optymistą. Jak w dzisiejszych czasach zachować pogodę ducha? Jak się to Pani udaje?

    pozdrawiam, Iza :)
    iza.81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie przeczytam wywiad, bo autorka jest mi całkowicie nieznana, a poza tym lubię te cyrysiowe:) wywiady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna okładka! To Pani jest jej pomysłodawczynią?

    marcelinka915@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. shatterme@onet.pl
    1) Pochodzi pani z Poznania, ja również. Czy czerpie pani inspirację z otaczającej panią rzeczywistości? 2) Pamiętniki wampirów. Niczym niektóre serie książek posiada wiele sezonów (tomów). Czy według pani wielosezonowe, w tym wypadku wielotomowe serie mają sens? W końcu pozostawienie nierozwikłanych problemów, wątków zmusza czytelnia do refleksji i dokończenia niektórych rzeczy, natomiast gdy autor wyczerpie wszystkie możliwe pomysły odbiera nam tym samym sposobność dopowiadania do historii i sprawia, że powoli nudzą nas serwowane przez autora,,historyjki''. 3) Jak wiadomo u nas w kraju królują zagraniczne pisarki, amerykańskie, angielskie, niemieckie itd. Czy pani jako polce trudno przebić się przed stereotyp, że co polskie to złe? Z własnego doświadczenia wiem, że wiele osób widząc na okładce polskie nazwisko w pośpiechu odkłada ją na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Moja miłość do słodkości jest doprawdy nierozerwalna. Gdy się złoszczę- sięgam po słodycze, jestem szczęśliwy- sięgam po słodycze, nudzi mi się- sięgam po słodycze, czytając książkę. A gdyby dziwnym trafem zamieniła się Pani w "coś słodkiego" (przyjmijmy, że zostałaby Pani trafiona różdżką czarownicy Zochy Straszliwej III ), w co by się Pani zmieniła i jaką miała masę/ nadzienie? Jaki byłby przepis, żeby Panią upiec?

    2. Ludzie robią sobie tatuaże, żeby coś upamiętnić. Jedni tatuują sobie wizerunki rodziny, drudzy zaś wolą mieć na skórze coś abstrakcyjnego. Jaki tatuaż i gdzie umieściłaby Pani na swoim ciele? Miałby dla Pani jakieś sentymantalne znaczenie?

    3. Każdy ma na świecie swój azyl. Mój jest oblany słońcem i pachnie polnymi kwiatami... A jak wygląda Pani azyl?

    woojteek@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Z kąd pomysł na tego typu książki?
    Z kąd bierze pani pomysły na takie książki?
    Czy sama pani miała wizję takiej okładki?
    Pozdrawiam Emilia
    emcia573@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie czytam "Tatuaż...", więc jak skończę, na pewno zadam autorce jakieś pytanie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 1) Czy wierzy Pani w nieuchronność losu? W to, że ktoś, gdzieś, kiedyś zaplanował nasze życie, że drogi określonych ludzi po prostu musiały się skrzyżować, że stanie się tak, a nie inaczej? Czy wręcz przeciwnie – czuje się Pani kreatorem własnego losu? Wierzy Pani w przypadek czy przeznaczenie?
    2) Czasami pisarze mają wenę dopiero pod koniec dnia. Czy zdarzało się Pani zarywać noce lub, mówiąc inaczej, czy pisała Pani wtedy z obawy, że następnego dnia po tej myśli nie będzie już śladu?
    3) Niektórzy porównują je do beztroskich i kolorowych motyli, inni zaś twierdzą, że ich wcieleniem są delikatne "parasolki" mniszka lekarskiego. Mowa oczywiście o marzeniach, które są beztroskie i z roku na rok wymagają od nas odrobiny poświęcenia. Jakie jest pani zdanie na temat marzeń? Jest pani typem kobiety- marzycielki, czy raczej kobiety- realistki? Jak patrzy pani na świat? Czy zrealizowała już pani swoje marzenia?

    e- mail: joanna.stoczko@op.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że to piszę, ale czemu kopiujesz pytania innych? Czy to jest dozwolone? Pierwsze pochodzi z wywiadu (http://lubimyczytac.pl/autor/76289/nina-reichter/wywiad) i jest owocem starania niejakiej Magdaleny na portalu Lubimy Czytać, a trzecie JEST MOJE (kswywka na portalu OssieS) I POCHODZI Z WYWIADU MONIKI SZWAI. Nie rozumiem tego... Czy tak trudno jest wymyślić pytania samemu?

      Usuń
    2. Pierwsze pytanie rzeczywiście jest identyczne jak z wywiadu na LC, ale niestety nie ma autora tego pytania, więc ciężko stwierdzić, czy to jest pytanie wymyślone przez nijaką Magdalenę, czy przez Jane S.
      Z kolei trzecie pytanie jest zdaniem mam namyszy jego autorstwa, zatem bardzo proszę JaneS o potwierdzenie bądź zaprzeczenie tego faktu, ponieważ nie mogę tolerować plagiatu, tym bardziej, że otrzymałam jasne sygnały tego stanu rzeczy.

      Usuń
    3. Z pierwszym pytaniem jest tak, ze dawno temu to pytanie zadałam w wywiadzie, niestety nie pamiętam z jaką autorką, więc również Magdalena mogła zadać podobne pytanie. Być może tak jest, więc oskarżenia związane z pierwszym pytaniem są bezpodstawne.
      Co do trzeciego pytania, to muszę przyznać, ze skopiowałam, ale dlatego, że bardzo mi się spodobało i sądziłam, ze autorka ciekawie na nie odpowie. Z pewnością będę w ten sposób zdyskwalifikowana, ale nie chciałam zadać pytania, po to aby wygrać czy kogoś urazić. Ale też nie mam zamiaru zbytnio się tłumaczyć. Także przepraszam mam namyszy za nieporozumienie. Przepraszam za zamieszanie. Faktycznie było po prostu nie fair z mojej strony.

      Pozdrawiam, JaneS

      Usuń
    4. Ja także przepraszam, ale bardzo się zdenerwowałem widząc tu moje pytanie...

      Usuń
    5. I już wszystko jasne. Dziękuję za szczerą odpowiedź. W takiej sytuacji myślę, że najlepszym rozwiązaniem będzie nie wzięcie tego pytania pod uwagę przy wyborze zwycięzcy. Autorka po prostu udzieli odpowiedzi na pytania JaneS, ale wybierając zwycięzcę, nie będzie brała jej pod uwagę.
      Mam nadzieję, że namyszy zgodzi się na taki układ?

      Usuń
    6. Nikt z nas nie jest święty, każdemu zdarzają się małe grzeszki i chwile słabości :)

      Usuń
    7. Dokładnie, po prostu poniosły mnie emocje, każdy wie, jak to jest :) Kto by się nie zdenerwował? :) Oczyzwiście, zgadzam się ...

      Usuń
    8. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie, które porobiłam koło mojej osoby. Nie wiem co mnie opętało żeby kopiować cudzą pracę. To było co tu dużo mówić po prostu chamskie z mojej strony. Mam ogromną nadzieje, że nie będzie ciągle się za mną ciągło przezwisko "plagiaciara".
      Obiecuje, ze już nigdy nie dopuszczę się takiego czynu. Ale mam nadzieję, że dostane drugą szansę i będę mile widziana na tym blogu po tym zamieszaniu. Przepraszam i dziękuję. Dziękuję za to, że dałyście mi nauczkę. A ja uczę się na błędach, więc go więcej nie popełnię

      Pozdrawiam, JaneS

      Usuń
    9. Każdemu zdarzają się się chwile słabości, dlatego nie osądzam cię, tym bardziej, że potrafiłaś przyznać się do błędu, a to się ceni.
      Oczywiście zawsze będziesz mile widziana w moich ''blogowych progach'' jak i chętnie zapraszam do udziału w przyszłych konkurach :)

      Usuń
  16. 1. Damon i Elena czy Stafan i Elena ? Ja też oglądam ten serial, więc jestem ciekawa :)
    2. Skoro lubi Pani eksperymentować w kuchni to czy było kiedyś takie danie, które niestety nieposmakowało Pani rodzinie ?
    3. Kto pierwszy przeczytał Pani książkę ?

    iza_suchar@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Jak rozpoczęła się Pani przygoda z pisaniem?
    2. Co jest dla Pani inspiracją do tworzenia ?
    3. Jak łączy Pani życie rodzinne z pisaniem ?

    kaka23.06@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. To ja może z innej beczki :)

    1. Czy zdarzyło się kiedyś Pani pisać tzw "Listy bez adresata" ?. Polega to na tym, że swoje myśli i uczucia przelewa pani na kartkę papieru w formie listu, ale osoba do której skierowany on jest nigdy do niego nie trafi. Jest to forma "wylania emocji", chęć przekazania czegoś, ale brak odwagi na powiedzenie tego wprost. Często takie listy chowane są do szuflady, a ludzie chętnie do nich wracają.

    2. Czy przeżyła Pani kiedykolwiek tzw "Deja vu", ale na tyle dziwne, że wciąż je pani pamięta? Ludzie często mają ciekawe przeżycia z tym zjawiskiem. Zdarza im się zobaczyć kogoś po raz pierwszy, a czują jakby już tą osobę gdzieś widziały, dotyczy to również jakiś wydarzeń. Przykładowo bierze Pani udział w wielkiej zbiórce pieniędzy, wokół tłum ludzi i nagle... wydaję się, że już to pani kiedyś przeżyła.

    3. Czy wierzy Pani w miłość od pierwszego wejrzenia ? Pytanie dość dziwne, dla niektórych ciężko jest na nie odpowiedzieć. Wiele ludzi wyśmiewa to stwierdzenie, inni zaś twierdzą, że coś takiego przeżyli i jest to możliwe. Czy według pani głębokie spojrzenie w oczy, czy piękny uśmiech to dostatecznie dużo, aby nazwać tą osobę swoją miłością, zakochać się w niej, a tak na prawdę w ogóle jej nie znać?

    Pozdrawiam.
    Magda123
    Madziulaa123@onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Jestem początkującą pisarką, więc pierwsze pytanie będzie dla potrzeb własnych :) Mianowicie: Czy uważa Pani, że łatwiej odnieść sukces za granicą czy w Polsce?
    2. W recenzji Cyrysi przeczytałam, że główna bohaterka przeprowadza się do Stanów Zjednoczonych. Jest to tylko pomysł na fabułę czy jedno z Pani marzeń wlepione w tok akcji? :)
    3. Myślała kiedyś Pani o tym, aby zachować anonimowość? Po tak pochlebnych recenzjach wnioskuję, że Pani książka jest naprawdę świetną pozycją. Dzięki temu fenomenowi, stanie się Pani rozpoznawalną twarzą. Jest to dla Pani męczące czy raczej pozwala docenić samą siebie?

    Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi i życzę dalszych sukcesów ! :)
    Pozdrawiam,
    Daria
    dariag@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. 1. Czy ma Pani jakieś rady, wskazówki dla osób, które chciałyby napisać książkę?
    2. Jak zmieniło się Pani życie po premierze książki ,,Tatuaż z lilią''
    3. Czy też Pani uważa, że koty to najlepsze pisarsko-czytelnicze zwierzaki na świecie? Ja uwielbiam ze swoim kotem siadać w fotelu i czytać książki :)

    Dominika
    dominikaika1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. 1.Książka Tatuaż z lilią'' to Pani debiut który spotkał się z bardzo pozytywnymi recenzjami i przyjęciem wśród czytelników. Jak radzi Pani sobie z nagłą popularnością?
    2. Książka napisana jest w stylu paranormal romanse? Czy mogłaby by Pani przybliżyć nam ten gatunek?
    3.Wszedzie podkreślane jest że Książka Tatuaż z lilią' to pierwsza częśc serii dla mlodziezy. Czy znajdą w niej coś także starsi czytelnicy czy jednak jest to książka dla każdego?

    Emila
    emilla.2421@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. 1. Czy do pewnych zdarzeń/ postaci inspirowała Panią rodzina?
    2. Co jest najtrudniejsze w pisaniu książki? (bo mam mnóstwo pomysłów, ale nie chcę się ośmieszyć...)
    3. Co daje Pani przysłowiowego "kopa" by tworzyć? Ludzie, miejsca, jedzenie, muzyka?
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy w poszukiwaniu inspiracji bierze pani pod uwagę swoje sny? (które uważam mogą pomagać w pisaniu książki fantastycznej) :)

    pozdrawiam ciepło
    Ula

    ula.zalewska94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Tytuł powieści... skojarzył mi się z "Dziewczyną z tatuażem". Wiem, że pewnie niezbyt trafnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. 1.Jak nie oszaleć pośród rodzimych absurdów i pisać książkę,wydać ją i nie pójść z torbami,a czy wokół tego pisarskiego zamieszania więcej jest pozytywnych ludzi wokół pani czy czają się wrogowie?
    2.Mam tak od dziecka,że interesuję się wieloma rzeczami i do szału doprowadzają mnie moje pseudo koleżanki,nie czytające książek i nie potrafiące się ciekawie wysłowić,bo ich język jest zbyt ubogi.Czy pani też ma takie dziwne znajome w swoim otoczeniu ignorantki do kwadratu,a jak wczoraj u fryzjera praktykantka z białymi tipsami ze śmiechem w rozmowie odpowiedziała klientowi,że ona nie ogląda westernów,bo nie wie co to jest...ręce mi opadły.Też panią takie zachowanie młodych załamuje,bo mnie strasznie to wkurza.
    3.Parę lat temu przez faceta moje życie młodej matki i żony legło w gruzach,bywało ciężko,szaro i beznadziejnie.Czy zawód miłosny z pani życia osobistego mógłby zostać przelany na papier czy też nigdy nie miesza pani pisarstwa z życiem,ciekawi mnie to i zastanawia.Pozdrawiam, Ela.
    eluchi1974@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. 1.czym sie pani inspirowała pisząc ,,tatuaz z lilia'' i ile planuje pani czesci Antili wydać?
    2.Dlaczego postanowiła pani napisac ksiazke typu fantasty a nie np.romans/komedie
    3.Czym zajmujesz sie na codzień i czy ma pani jakies plany na wakacje?
    Pozdrawiam Agata
    Nugat1234@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. 1. Czy trudno było Pani zacząć pisać książkę? Jeśli tak-co sprawiało trudność?
    2. Sama jestem najmłodsza z rodzeństwa, więc ciekawi mnie czy chciała Pani mieć młodsze rodzeństwo? A może rola najmłodszego dziecka Pani pasowała?
    3. Czy decyzja o zakończeniu pracy zawodowej i opieka nad dzieckiem była trudna? Czy można wiedzieć co Panią do tego skłoniło?

    dorotam03@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1.Lubi pani sporty ekstremalne ?
    2.Co pania zainspirowalo do napisania tej ksiazki ?
    3.Bedzie nastepna seria ksiazki "Tatuaz z lilia" ?
    Sandra.Smile@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy w powieści "Tatuaż z lilią" odnajdziemy przygody/wydarzenia, których była Pani uczestniczką? Każda książka, w mniejszym lub większym stopniu, zawiera szczegóły z życia autora. Warto zatem dopytać, które fragmenty winny najbardziej zainteresować Pani fanów.

    Jeżeli chodzi o watki biograficzne, zastanawia jeszcze jedna kwestia. Ich ładunek emocjonalny. Cytując klasyka :"powieść to jest zwierciadło przechadzające się po gościńcu. To odbija lazur nieba, to błoto przydrożnej kałuży". Czy znajdziemy więcej lazuru szczęścia i beztroski, czy też przykre wspomnienia przydrożnego błota?

    gburski.lukasz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. 1. Także jestem wielką fanką serialu "Pamiętniki Wampirów". Gdyby miała pani wymyślić kolejne odcinki tego serialu co by się w nich zdarzyło?
    2. Gdyby pani mogła zamienić się miejscem z bohaterką "Tatuażu z lilią" zrobiła by to pani?
    3.Jaką śmieszną sytuację z dzieciństwa najbardziej pani wspomina?
    email: domiba14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Ile książek wejdzie w serię Antilia ?
    2. Jaka następna książka wyjdzie po "Tatuażu z lilią'?
    3. Jaka jest geneza słowa "Antilia"?

    urszula.ku@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. 1) Zapewne ma Pani przyjaciółkę Wenę. Jaka ona jest?
    2) Czym jest dla Pani SŁOWO?
    3) Pisanie książek wymaga lekkiego pióra. Jak z jego lekkością było w czasach szkolnych? Jak Pani wypracowania oceniali poloniści – co chwalili, a co krytykowali? Czy widzieli w Pani talent literacki czy wręcz przeciwnie?

    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Pisze Pani, że lubi gotować. Jak zachęcić człowieka, który ogranicza się do robienia herbaty do rozpoczęcia kulinarnych eksperymentów?

    2. Pani debiut literacki jest dla mnie pewnego rodzaju inspiracją. Co należy zrobić, aby znaleźć odpowiednie wydawnictwo i zachęcić je do współpracy?

    3. Na jaki język chciałaby Pani przetłumaczyć swoją debiutancką powieść, a co za tym idzie w jakim państwie (poza Polską) chciałaby Pani promować swoje pisarstwo i dlaczego?

    poduszkowietz @ gmail.com (bez spacji)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak Pani spędza tegoroczne wakacje?

    mika19@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. 1. Do dziś pamiętam zapach ... ?
    2. Lubi pani pisać, zapewne jest to Pani pasja, czy ma Pani jeszcze jakąś pasję, hobby?
    3. Gdyby wiedziała Pani, że ma przed sobą tylko jeden dzień życia, jakby go Pani spędziła i co by robiła w tych ostatnich minutach?
    zosiasamosia.k@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Poznań to niezwykle piękne miejsca, zapewne i Pani ma swoje ulubione pozornie nieodkryte przez ludzi zakątki. Chciałabym więc zapytać dlaczego nie zdecydowała się Pani umieścić akcji w Polsce, pozwalając czytelnikowi jeszcze bardziej wizualizować sobie konkretne dzielnice, niepozornie ukazane miejsca, przeplatane z wysnutymi we własnej wyobraźni krainami, których po zachwytach Cyrysi jestem ciekawa chyba najbardziej?

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...