Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

czwartek, 24 września 2015

Zapowiedź ''Jutro zaświeci słońce'' Joanny Sykat pod patronatem medialnym LŚC


Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym ''Jutro zaświeci słońce'' Joanny Sykat. 

Opis fabuły:

Wyobraź sobie, że Twoja matka jest źródłem Twojego lęku i destrukcji.
Wyobraź sobie, że jesteś zakładniczką rodzinnej tajemnicy.
Anita marzy o byciu pisarką. Wspierana przez męża decyduje się na kolejne ważne kroki i zmiany w swoim życiu. Wspólnie kupują upragnione mieszkanie i powoli budują własny świat.
Nie jest im jednak dane cieszyć się małżeństwem ani sukcesami. Despotyczna matka Anity, która od zawsze zaniżała jej poczucie wartości, starając się podporządkować sobie całkowicie córkę, wkracza ponownie do ich życia.
Czy Anita znajdzie siłę, żeby walczyć o swoje życie?

Joanna Sykat pisze tak plastycznie, że łatwo sobie wyobrazić podobną relację z … własną matką. „Jutro zaświeci słońce” to książka, która wierci dziury w duszy, stawia niewygodne pytania i oczyszcza umysł. To jedna z tych książek, które chciałoby się przytulić do serca.


PREMIERA: 7 października!!!
Fan page J.Sykat na Facebooku: KLIK 
TU już można kupić książkę: klik 
 
Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) 
 Jesteście zainteresowani tym tytułem?

71 komentarzy:

  1. To kolejny Twój patronat, który widzę w ciągu ostatnich dni - bardzo serdecznie gratuluję i oczywiście życzę kolejnych:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i gorąco polecam ''Jutro zaświeci słońce''. Jestem pewna, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  2. Książka dzisiaj do mnie dotarła :). Już się nie mogę doczekać lektury.
    Gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie wczoraj dotarł cieplutki egzemplarz ''Jutra...''. Już zaczęłam czytać i mam ciary....
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  3. Szalejesz, kochana!
    Który to już patronat?! :D
    Przyznam, że wyd. Czwarta strona wydaje ostatnio same genialne tytuły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina szaleństwa nie zaszkodzi :)
      Nie liczyłam jeszcze swoich patronatów, ale muszę kiedyś na spokojnie sprawdzić :)
      Masz rację, wyd. Czwarta Strona wydaje świetne powieści.

      Usuń
  4. Jej, gratulacje! Rozwijasz się na naszych oczach ;)
    Co do książki.. Zaciekawiłaś mnie. Tematyka ciekawa, śliczna okładka, będę miała ją na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i słowa uznania. Aż serce rośnie :)
      Odnośnie książki - serdecznie polecam! To naprawdę przejmująca i godna uwagi lektura.

      Usuń
  5. Moje gratulacje ): Sukces za sukcesem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! A na książkę mam wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i gorąco zachęcam do lektury ''Jutro zaświeci słońce''. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  7. Z niecierpliwością czekam na ten tytuł :) Joanna Sykat to jedna z moich ulubionych współczesnych polskich autorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło spotkać fankę Joanny Sykat :) Zatem jestem niemal pewna, że najnowsza pozycja autorka przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  8. Gratulacje! Jestem z Ciebie taka dumna! :)
    Pozdrawiam serdecznie ;*
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i ciepłe słowa, którymi otulam się jak szalem :)
      Pozdrawiam również.

      Usuń
  9. Jesteś świetna, więc kolejny patronat wcale mnie nie dziwi ;-)
    Oby tak dalej!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za słowa uznania. Wiele to dla mnie znaczy.
      Buziaki!!!

      Usuń
  10. Ja już kupiłam przedpremierowo ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię książki tego wydawnictwa. Gratuluję patronatu. Książkę bym chciała przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam, że wydawnictwo Czwarta Strona mają w swojej ofercie wyjątkowe powieści. Powyższa pozycja również jest godna uwagi, serdecznie polecam!

      Usuń
  12. Gratuluję :) Pamiętam jak startowałaś z blogiem, a teraz? Same sukcesy! Aż miło obserwować Twój rozwój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie mogę w to uwierzyć i ciągle jestem zdania, że jeszcze długa droga przede mną.
      Dziękuję moja droga za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  13. Nie wiem czy bedę chciała przeczytać książkę, ale gratuluje kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może swoją recenzją przekonam Cię do tej książki? Czas pokaże.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  14. Cudownie Cyrysiu! Świetny patronat niebanalnej powieści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to niebanalna powieść, która daje dużo do myślenia.

      Usuń
  15. Interesująca książka. Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to bardzo ciekawa i przejmująca powieść, obok której nie powinno przejść się obojętnie. Polecam.
      Dziękuję też za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  16. Wczoraj wieczorem skończyłam ją czytać. Zaskoczyło mnie, że jest tak głęboka. Choć głównej bohaterce to miejscami miałam ochotę przyłożyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie to głęboka historia, dająca do myślenia. Co do główniej bohaterki, też niekiedy mnie irytowała :)

      Usuń
  17. Czekam na recenzję;) Okładka piękna;)
    Gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja się pisze :) Na dniach powinna być. Mnie również okładka szalenie się podoba.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  18. Gratuluję patronatu, kolejny sukces! Książkę chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje. Bardzo się cieszę, że jesteś chętna przeczytać książkę. Wierzę, że się nie rozczarujesz.

      Usuń
  19. Niebawem zostaniesz wpisana do księgi rekordów za ilość patronatów. Wielkie, wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przewiduję takiej ''wizji'' :) Dziękuję za nadesłane gratulacje :)

      Usuń
  20. Gratuluję i tradycyjnie czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dołączam się do chóru gratulacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się do gratulacji! Chętnie poznam Twoje zdanie po przeczytaniu i mam nadzieję, że zachęcisz mnie do lektury 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Recenzja już niebawem i też mam nadzieję, że nakłonię Cię do lektury ''Jutro.....''. :)

      Usuń
  23. Gratuluję. Z tego co zaobserwowałam to Twoje patronaty pojawiają się w bardzo interesujących pozycjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Obejmuję patronatem tylko te pozycje, które mi osobiście odpowiadają. Bo jaki jest sens promować coś, co się nie podoba. :)

      Usuń
  24. Ponowne gratulacje, czasem mam wrażenie, że Tobie ciągle tylko gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję i oczywiście, że mam ochotę na ten tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję i bardzo się cieszę, że książka wzbudziła Twoje zainteresowanie.

      Usuń
  26. Bardzo serdecznie gratuluję patronatu! :)
    Książka mnie ciekawi, aczkolwiek wydaje mi się, że całkowicie przekonać mnie do niej, będzie potrafiła tylko recenzja, także czekam. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za nadesłane gratulacje. Recenzja będzie niebawem i mam nadzieję, przekonam Cię do tej lektury :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Jak Ty pędzisz Cyrysiu, kolejny patronat, nie wiem jak Ty nad tym panujesz ;) Gratuluję Ci serdecznie :) i oczywiście życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i życzenia. Wiele dla mnie znaczy ''Wasze'' wsparcie. I oczywiście serdecznie zachęcam do powyższej lektury.

      Usuń
  28. Gratuluję :)
    A na książkę się skuszę, lubię Sykat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      I bardzo się cieszę, że jesteś zainteresowana książką Sykat. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  29. Niecierpliwie, ale i z odrobiną lęku czekam na tę ksiązkę ;) Gratuluję ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...