Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 18 września 2015

Zapowiedź ''Skazani na ból'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej pod patronatem LŚC


Z wielką radością informuję, iż mój blog: 
LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę ''Skazani na ból'' Agnieszki Lingas-Łoniewskiej.

~~~
W dodatku moja króciutka rekomendacja znalazła się na skrzydełku okładki książki.
 Dziękuję autorce za ten zaszczyt
 

 Opis fabuły: 

BĘDĄC ZE MNĄ JESTEŚ SKAZANA NA BÓL. NA CIERPIENIE. I NA NIEBEZPIECZEŃSTWO.

Aleks ma dwadzieścia lat i od szesnastego roku życia jest skinheadem. Ma swoje bractwo, ideały i prawdy, w które wierzy. Amelia to osiemnastolatka, licealistka, która ma za sobą tragiczną przeszłość.

Drogi Amelii i Aleksa nigdy nie powinny się przeciąć. Nie łączy ich nic – ani pochodzenie, ani poglądy, ani rodzinna przeszłość. A jednak młodzi poznają się w dramatycznych okolicznościach i zakochują w sobie. Od tej chwili zmienia się wszystko.

„Skazani na ból” to historia, która zwala z nóg. Dramatyczna pogoń za miłością silniejszą niż uprzedzenia, bolesne poszukiwanie własnej tożsamości i zakończenie, które nie pozwoli zasnąć.


 PREMIERA: 24 października!!!

  
Fan page książki na Facebooku: KLIK 

 Przedsprzedaż (wysyłka 5.10.2015): klik
 
Recenzja niebawem. Będą też konkursy :) Jesteście zainteresowani tym tytułem? 

Osobiście gorąco polecam - to naprawdę mocna powieść, o której tak łatwo nie zapomnisz...


ps. A już w najbliższą niedzielę zapraszam na ''odważny'' konkurs, w którym będzie można wygrać ''Skazanych na ból'' :):)

82 komentarze:

  1. Serdecznie gratuluję kolejnego sukcesu :-) To jedno z moich wielkich i niestety odległych marzeń - znaleźć swoją recenzję na okładce książki, której treść spodobałaby mi się. ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      Wierzę, że i do Ciebie los się uśmiechnie. Więcej wiary w siebie :)

      Usuń
  2. Gratuluję. Widziałam twoją polecajki na skrzydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie.
      Faktycznie moja polecajka pojawiła się już w egzemplarzu przed korektą :)

      Usuń
  3. Wow, gratuluje serdecznie i zastanawiam sie jak Ty to wszystko ogarniasz...jesteś niesamowita! A zapowiedz brzmi bardzo zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za nadesłane gratulacje.
      Sama się dziwię, kiedy ja to wszystko ogarniam :) To chyba WY swoją obecnością dajecie mi tyle energii do działania :)
      A ''Skazanych na ból'' gorąco polecam - ta książka to literacka petarda.

      Usuń
  4. Gratuluję:) Na ksiązkę bardzo czekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Cieszę się, że czekasz na ''Skazanych na ból'' - warto, oj warto!!!

      Usuń
  5. Nie czytałam jeszcze nic tej autorki ale jestem zauroczona opisem! Gdyby nie Ty pewnie przegapiłabym tą perełkę ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To byłaby naprawdę duża strata, gdyż moim zdaniem ''Skazani na ból'' to jedna z lepszych powieści jakie miałam ostatnio przyjemność czytać. Polecam koniecznie!

      Usuń
  6. Już, już, już chcę tę książkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Książka zapowiada się ciekawie, więc czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje i zachęcam serdecznie do lektury ''Skazanych...''.
      Recenzja niebawem :)

      Usuń
  8. Kochana, szalejesz! Gratulacje wielkie!
    Liczyłaś, ilu książkom już patronowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odrobina szaleństwa wręcz wskazana :) Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      A w panelu bocznym bloga można sprawdzić, ilu książkom patronuje :)

      Usuń
  9. Gratuluję! Niezmiernie ciekawi mnie ta historia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.
      I oczywiście gorąco zachęcam do lektury ''Skazanych...''. Na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  10. Myślę, że by mi się po Twojej zapowiedzi spodobała :) Gratuluję~:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja myślę, że książka przypadnie Cie do gustu :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  11. oooo już czuję ten klimat te emocje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, bo to faktycznie szalenie emocjonalna powieść.

      Usuń
  12. Czekam czekam i doczekać się nie mogę, a Tobie po raz kolejny gratuluję chyba trzeci w tym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Premiera już tuż, tuż. Zatem cierpliwości :)
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  13. Jesteś niesamowita Krysiu, gratuluję Ci kolejnego patronatu, podziwiam Twoje osiągnięcia :)
    Prozy Agnieszki Lingas-Łoniewskiej nadal nie poznałam, chociaż mam taki plan, tylko czas jest ogromnym ograniczeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moja Droga za gratulacje i gorąco zachęcam do zapoznania się z twórczością Agnieszki Lingas-Łoniewskiej. Śmiem przypuszczać, że nie pożałujesz tej decyzji :)

      Usuń
    2. Jeśli Ty polecasz to z pewnością nie pożałuję :) Mam nadzieję, że już niebawem upoluję którąś z książek tej autorki :) Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  14. Cóż ja mogę napisać - WIELKIE GRATULACJE CYRYSIU! Jesteś po prostu niemożliwa!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :) Ty także jesteś niesamowita w tym, co robisz :) I oby tak dalej!

      Usuń
  15. Ojej ojej. Jestem jak najbardziej za! Historia miłosna, o której nie zapomnę? Coś nowego i oryginalnego? Jeszcze nie słyszałam, żeby główny bohater był skinheadem. Już nie mogę się doczekać :)!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuję, że nie zapomnisz tej historii. Ja przynajmniej będę ją pamiętać chyba już na zawsze.

      Usuń
  16. Jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, polecam - myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  17. Krysiu kochana! Po raz kolejny wielkie serdeczne gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Cyrysiu, po prostu miażdżysz system! :):)
    Na książkę już w tym momencie mam ogromną ochotę, tylko dlatego, że uwielbiam styl pisania tej autorki i każdą jej książkę biorę w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam twórczość autorki i jak dotąd nie zawiodłam się na żadnej jej książce. Natomiast powyższa pozycja moim zdaniem jest .... MEGA!!! Koniecznie musisz ją poznać.

      Usuń
  19. Przyznam, że czekam bardzo niecierpliwie na pierwsze recenzje tego tytułu:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję cyrysiu kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mocna zapowiedź :)
    Masz ciekawe patronaty, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zaledwie przedsmak tego, co czeka czytelnika w ''Skazanych na ból''.
      Dziękuję za nadesłane gratulacje.

      Usuń
  22. Serdecznie gratuluję, a książka zapowiada się niesamowicie interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje i gorąco zachęcam do lektury ''Skazanych na ból'' - na pewno się nie zawiedziesz.

      Usuń
  23. Cyrysiu, ja Cię podziwiam. Twoje dokonania są imponujące. Gratuluję kolejnego sukcesu i życzę wielu kolejnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! :) Nie wiem, jak Ty to wszystko organizujesz, podziwiam. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      To dzięki Wam mam energię do działania :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  25. Ogromne gratulacje! To wielki sukces - nic, tylko podziwiać :) Co do książki, nie jestem jeszcze całkiem do niej przekonana, ale czekam na recenzję, która może przełamać mój opór ;)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Szkoda, że nie jesteś zbytnio przekonana do tej książki, ale mam nadzieję, że zmienisz zdanie po przeczytaniu mojej recenzji :)
      Również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  26. Gratuluję :)
    A książkę bardzo chciałabym przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nadesłane gratulacje.
      Bardzo się cieszę, że jesteś chętna przeczytać ''Skazani na ból''. Gorąco zachęcam do tej lektury. Na pewno się nie rozczarujesz.

      Usuń
  27. Cyrysiu gratuluję Ci zarówno patronatu jak i tego, że po raz kolejny Twoja rekomendacja znalazła się na okładce książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje. Wiele dla mnie znaczy ''Wasze'' wsparcie.

      Usuń
  28. Po raz kolejny wielkie gratulacje :) Jak Ty to robisz? Same sukcesy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) To wydawnictwa i autorzy obdarzają mnie tak wielkim zaszczytem.

      Usuń
  29. Gratuluję! Już się nie mogę doczekać aż przeczytam twoją recenzję! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      A recenzja już na blogu - zapraszam do przeczytania.

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...