Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

środa, 21 września 2016

FINAŁ Book Tour - ''Jesteś moja, dzikusko''

Kochani,

  Z radością informuję, że w pięknym stylu doszliśmy do mety Book Tour ,,Jesteś moja, Dzikusko!''.

 
fot. Beata Grecka
  
 Z całego serca dziękuję za udział w mojej zabawie. ♥
  Tak prezentują się Wasze pamiątkowe wpisy :) 
 
fot. Beata Grecka
fot. Beata Grecka

  
 ***
 
Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami, każdy uczestnik, który dołączył do książki podpisaną (nickiem, imieniem i nazwiskiem, nazwą bloga) widokówkę/kartkę - wziął udział w losowaniu nagrody: ''Piętno Midasa''.
 
Kto wygrał? Zobaczcie sami :)



Gratuluję i laureatkę proszę o kontakt :)

16 komentarzy:

  1. Super autorka!! :D
    Mega mi się podobają takie akcje (i jaki przyjemny głos ma pani Lingas)!
    Brawo! I mam nadzieję, że inni polscy pisarze wezmą przykład i podobne BookToury, konkursy i niespodzianki staną się dla polskiego czytelnika codziennością, która przekonuje do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się patrzy na wynik takiej akcji :)
    a autorka faktycznie ma super głos, jakby nie pisała, to mogłaby robić karierę w radiu ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym mieć taki egzemplarz z wpisami :) Cenna pamiątka! Przypominam sobie stare podręczniki szkolne, przechodzące z rąk do rąk, z roku na rok - pełne dopisków, refleksji uczniów, którzy mieli je w rękach. Dawne fajne czasy. Szkoda, że akcja tylko dla blogerów :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to akcja nie tylko dla blogerów, ale również dla stałych czytelników mojego bloga.

      Usuń
  4. Bardzo się cieszę, że akcja się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję udanej akcji ;)
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak najbardziej świetna akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka miła pamiątka! I gratuluję laureatce! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda taka książka z wpisami. :) gratuluję zwycięzcy książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miewam szczęścia w losowaniach, a tu taka niespodzianka :) Dopiero dzisiaj obejrzałam filmik. Już piszę do Ciebie Cyrysiu :) Dziękuję pani Agnieszko :) Nawet w kometarzach pod moim postem pisałam, że będę chciała Midasa przeczytać, więc świetnie się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja byłam ostatnia i już prawie zapomniałam, że książka do mnie trafi, a tu pewnego dnia niespodzianka:) I w końcu poznałam twórczość ALŁ:) Na swoje nieszczęście jestem gapa i nie dorzuciłam pocztówki:(

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...