Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

piątek, 2 września 2016

Konkurs dla wszystkich rozpisanych osób:)


„Wydaj wszystkich swoich bohaterów” to konkurs zorganizowany dla każdego, kto napisał książkę lub chce ją napisać. 
 
 - Szukamy talentów pisarskich, a najlepszą książkę wydamy. Zależy nam na tym, by marka Rozpisani.pl pomagała najlepszym autorom, dlatego wierzymy, że opowiadania, które do nas trafią mogą stać się bestsellerami - mówi Malwina Szewczyk z Wydawnictwa Naukowego PWN, które jest organizatorem konkursu.   
 - To szansa na zaistnienie młodego autora na rynku wydawniczym, bowiem Rozpisani.pl oferują nie tylko wydanie i promocję książki, ale także jej dystrybucję. Czekamy na każde opowiadanie - dodaje. Aby wysłać do nas swoje dzieło, wystarczy wejść na stronę www.rozpisani.pl/konkurs i zgłosić się przez formularz. Każdy uczestnik może zgłosić tylko jeden utwór swojego autorstwa.

  Obszerność nadesłanego tekstu musi wynosić co najmniej 1 arkusz wydawniczy (tj. 40 tys. znaków ze spacjami). Przyjmowanie tekstów potrwa do 30 września. Oficjalne ogłoszenie wyników nastąpi nie później niż 15 listopada 2016 r. na stronie internetowej organizatora: www.rozpisani.pl. Komisja oceni m.in. walory artystyczne i oryginalność utworu.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę www.rozpisani.pl/konkurs i wysłać swoje dzieło przez formularz kontaktowy.

  Regulamin dostępny jest pod adresem: www.rozpisani.pl/konkurs-regulamin.

   Partnerami strategicznymi konkursu są: Głos Wielkopolski, Ziemia Kaliska, Dzień Wolsztyński, Gazeta Pleszewska, Tydzień Obornicki, Tygodnik Śremski, Fakty Kościańskie, Tygodnik Wągrowiecki, Tydzień Międzychodzko-Sierakowski, Życie Krotoszyna, Tydzień Nowotymsko-Grodziski, Gnieźnieński Tydzień, Dzień Szamotulski, Chodzieżanin oraz Tygodnik Pilski. 
 
Skusicie się?

11 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze, że są takie konkursy. Wiele osób pisze, a nie ośmiela się wyciągnąć tekstu "z szuflady". Obawia się krytyki podcinającej skrzydła, która często się zdarza wśród konstruktywnej, jakże potrzebnej krytyki. Może taki konkurs przylepi komuś lub usztywni skrzydła i doda odwagi.
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie skuszę, bo nigdy żadnej mojej "książki" nie dokończyłam, ale podeślę linka koleżance, może ją wreszcie zmotywuję do wydania jej historii. A jest naprawdę dobra! :)
    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja się nie skuszę, ale na pewno polecę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyślę coś, jeśli uda mi się dopisać jeszcze jedno opowiadanie ;D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie. Selfpublishing zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja. Choć piszę opowiadanie to jednak nie jest ukończone i raczej jeszcze muszę nad nim popracować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałabym co wysłać, ale wątpię, że byłoby to na tyle dobre, by mogło zawalczyć o jakieś nagrody. Spróbuję, kiedy już będę pewna swoich projektów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę za późno się dowiedziałam, bo z chęcią bym wzięła udział. Jednak nie mam aktualnie tak długiej pracy do wysłania. :c
    Sama inicjatywa jest genialna! Powinno być takich więcej. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałabym, jednak za późno zauważyłam, iż jest taka możliwość. ;) Żartuję. Obecnie jestem jednak w trakcie pisania opowiadania do tomiku u Magdaleny Kordel. Z natchnieniem ciężko, ale mam nadzieję, że uda mi się to opowiadanie napisać, i że będę z niego zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...