Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 17 września 2016

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie!

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę
,,Krótka historia'' zespołu Bajm.

Piękna, delikatna ballada o problemach miłosnych. Kiedy słucham ten utwór mam ciarki i łzy w oczach...

Tekst piosenki:

1.
To taka krótka historia, mogłam napisać jej - kolejną część.
w jego czułych ramionach, szybko przychodził sen.
nie wierzyłam, kiedy mówił, że kocha mnie .
myślałam - zgubi mnie w tłumie, zdradzi z Tobą, lub z nią - za jakiś czas.
żadna z Was nie zrozumie, jaki poczułam strach.
bałam się miłości, którą on chciał mi dać.
powiedziałam coś głupiego i ... nie potrafię Ci zaufać - wybacz

ref.
Jak mogłam tak powiedzieć mu.?
gdyby tylko teraz wiedział jak, jest mi źle.
jak mogłam nie zatrzymać słów.?
i pozwolić tak po prostu by - odejść mógł.

Macie racje - ze mną chyba jest coś nie tak.

2.
Moja codzienność mnie zmienia - sama nie wiem już, czy potrafię żyć.
ukrywam w sobie marzenia - dobrze wiedząc, że żadne z nich
beze mnie nigdy nie spełni się.

ref.
Jak mogłam tak powiedzieć mu?
Gdyby tylko teraz wiedział jak, jest mi źle.
jak mogłam nie zatrzymać słów?
i pozwolić tak po prostu by - odejść mógł.

Teraz kiedy jestem z Wami tu, czuję siłę swoich słów.
może los da mi szansę znów.

ref.
Jak mogłam tak powiedzieć mu.?
Gdyby tylko teraz wiedział jak, jest mi źle.
jak mogłam nie zatrzymać słów?
i pozwolić tak po prostu by - odejść mógł.

Jak mogłam tak powiedzieć mu?
Gdyby tylko teraz wiedział jak, jest mi źle
Jak mogłam tak powiedzieć mu?
i pozwolić tak po prostu by - odejść mógł.

15 komentarzy:

  1. Lubie Bajm ale właśnie te stare dobre, jednak moja ulubiona jest "Plama na ścianie" i "Lola"

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę kojarzyłam tę piosenkę, faktycznie ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajmu to najbardziej lubię te stare piosenki, z dzieciństwem mi się kojarzą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię piosenki Bajmu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Bajm :) Kiedyś słuchałam Beaty non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wszystkie piosenki Bajmu lubię, ale tę jak najbardziej. Właśnie za wspomnianą delikatność i subtelność.

    OdpowiedzUsuń
  7. może jestem rocznikiem 99, ale mam sentyment do tego zespołu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ukrywam, że nigdy nie przepadałam za Bajmem, ale parę piosenek mają naprawdę poruszających. W tym właśnie tę...

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja tam od kiedy pierwszy raz usłyszałam ich piosenkę to od razu ich polubiłam :) Ta piosenka jest jedną z ich najlepszych według mnie :)
    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze wzruszał mnie ten utwór. Bardzo lubię twórczość Beaty i BAJM.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ich twórczośc, uwielbiam tą piosenkę:) Oby więcej takich ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna stara piosenka :)

    wolałam Bajm bo jak zaczęła Beata śpiewać sama to już tak nie jest ok
    przynajmniej dla mnie :)

    Pozdrawiam :)

    I obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ją!
    na zakończenie szkoły podstawowej koleżanka śpiewała jej przerobiona wersję :"myślałam, co tam nauka, przecież nauczę się za jakiś czas nikt z Was nie zrozumie jaki poczułam strach kiedy nauczyciel mówił mi jedynki masz."
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...