Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 10 września 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Ogniskowa'' J.D.Bujak - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Ogniskowa'' J.D. Bujak.

~~ * ~~

Miałam przyjemność przeczytać tę niezwykłą powieść i napisać do niej rekomendację.





Opis fabuły:

Emilia jest z pozoru zwyczajną, skromną studentką jednej z krakowskich uczelni. Jednak jej niezwykłe zdolności, które ujawniły się już w dzieciństwie, znowu dają o sobie znać. Zdarza się bowiem, że dziewczyna widzi lub słyszy duchy zmarłych tragicznie osób, które proszą ją o pomoc w różnych niezałatwionych sprawach. Przy jednej z takich spraw poznaje studenta prawa, który odbywa praktyki w policji i dorabia sobie u pewnego adwokata. Tymczasem w mieście dochodzi do dziwnych zgonów i zaginięć studentek wynajmujących pokoje u starszych kobiet. Zaangażowany w śledztwo adwokat i jego młody pomocnik postanawiają wykorzystać nadzwyczajne umiejętności Emilii... 

 ***
 
Premiera: 22.09.2016

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy :)

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

28 komentarzy:

  1. Kolejny interesujący patronat.Muszę znaleźc dodatkową robotę, by kupic te wszystkiego pozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. To kawał dobrej literatury z dreszczykiem.

      Usuń
  2. Fabuła wydaje mi się podobna do "Pośredniczki" Meg Cabot. ;) No i gratuluję kolejnego patronatu! Wiem, że się powtarzam, ale idziesz jak burza! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam ,,Pośredniczek'', więc nie mam porównania. Mimo to serdecznie zachęcam do lektury ,,Ogniskowej'', choćby po to, by sprawdzić, czy Meg Cabot i J.D.Bujak piszą podobnie ;)
      I dziękuję ślicznie za nadesłane gratulacje.

      Usuń
    2. Mnie też się skojarzyło z Meg Cabot, ale i tak jestem jej ciekawa. Gratuluję patronatu :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. I w rzeczywistości jest bardzo intrygująco i mrocznie :) Polecam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że gustujesz w literaturze grozy. Tym bardziej polecam ,,Ogniskową''. Myślę, że się nie zawiedziesz.

      Usuń
  5. Fabuła bardzo mnie kusi więc książkę przeczytam z przyjemnością. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że fabuła wzbudziła Twoje zainteresowanie. Polecam serdecznie, bo moim zdaniem naprawdę warto.

      Usuń
  6. Gratuluję. Może się skuszę po premierze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje. Poczekam na Twoją recenzję, ale już jestem zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio zakochałam się w książce tej autorki, więc mówię TAK! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wspaniałej rekomendacji, tym bardziej, że książka naprawdę zapowiada się bardzo ciekawie. :)
    Optymista

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę dobrze brzmi:) Coś innego i tytuł też przyciąga:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka jest mega! od razy przyciąga, opis jeszcze bardziej dlatego będę jej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zainteresowała :D

    Zapraszam do mnie: http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prozy tej autorki nie mogę sobie odpuścić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po moim zachwycie "Nikt się nie spodziewał", oczywiście, że jestem na tak:)
    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...