Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

wtorek, 27 grudnia 2016

ZAPOWIEDŹ: ''Gorzej być (nie) może'' Małgorzata Falkowska - pod patronatem medialnym LŚC


Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Gorzej być (nie) może'' Małgorzaty Falkowskiej. 

~~ * ~~

Miałam wnież przyjemność napisać rekomendację do tej nietuzinkowej powieści.

 Opis fabuły: 

Kontynuacja przygód sześciu zwariowanych przyjaciółek, bohaterek książki "Mąż potrzebny na już". Życie Zosi wydaje się wręcz idealne. Bogata dziedziczka nie ma w zwyczaju się niczym przejmować. Przyziemne problemy zdają się ją omijać szerokim łukiem, jednak los, a w zasadzie bliscy postanawiają to zmienić. Kiedy wydaje się, że gorzej być już nie może, Zosia uświadamia sobie, w jak wielkim jest błędzie. Czy zakochana w sobie bogaczka poradzi sobie z problemami, których nie są w stanie rozwiązać pieniądze jej ojca? Nadeszła pora, aby rozpocząć walkę egocentryzmu, pieczołowicie pielęgnowanego od urodzenia, z uśpionym głęboko ziarnem altruizmu, które chce wykiełkować.
  
Premiera: 17.01.2017

   - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

Recenzja w okolicach premiery. Będą też konkursy 😊

Jesteście zainteresowani tym tytułem?

24 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo przyjemnie. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka intrygująca okładka ;)
    Gratuluję Ci serdecznie patronatu! i tej bardzo zachęcającej rekomendacji :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje patronatu ! Zdecydowanie siegnę w przyszłości po tą pozycję..

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemna lektura się zapowiada. Gratuluje patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz mniej kuszą mnie podobne pozycje. Coś czuję, że nadchodzący rok okaże się przełomowy dla mojego czytelnictwa ;)
    Niemniej jednak gratuluję rekomendacji i patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zainteresowana. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana! Po raz kolejny Ci gratuluję i oczywiście czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny początek Nowego Roku, Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i czekam na Twoją recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, czekam już na recenzję i mam nadzieję że sama będę miała okazję przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje patronatu. Książka na tę chwilę na razie nie jest priorytetem, ale kto wie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)

    Zapowiada się fajnie, lubię takie przyjacielskie klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Zabawna okładka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie czytałam pierwszej części, ale zainteresowała mnie okładka, bardzo sympatyczna;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka nie w moim guście, ale okładka bardzo mi się podoba! Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję!
    Jedna z długo wyczekiwanych przeze mnie premier!
    "Mąż potrzebny na już"- rewelacyjny! Uwielbiam dziewczyny, zwłaszcza Zośkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiada się interesująco, czekam na recenzję książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje! "Mąż potrzebny na już" wygrałam w konkursie na tym blogu :). Chętnie sięgnę po kolejną książkę Autorki :)
    s-a

    OdpowiedzUsuń
  19. Książka zdaje się być czystą przyjemnością więc wyczekuję dnia jej premiery. Pozdrawiam i gratuluję patronatu! :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...