Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 24 lutego 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Dwa zwykłe słowa'' Ashley Rhodes-Courter # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Dwa zwykłe słowa'' Ashley Rhodes-Courter.
<< Słoneczko, jesteś moim dzieckiem, a ja jestem twoją matką. Musisz szanować osobę, która się tobą zajmuje, ale pamiętaj, że to nie jest twoja mama. >>

Ashley Rhodes-Courter spędziła dziewięć lat swojego życia w czternastu różnych domach zastępczych, żyjąc dla tych słów. Nawet gdy jej matka kompletnie się zatraciła, Ashley nie porzuciła wiary w ich nieprzewidywalną, rozpadającą się relację, cały czas coraz bardziej i bardziej pogrążając się w system opieki społecznej.

Bolesne wspomnienia tego, jak została zabrana z domu, szybko zostają pożarte przez koszmary jej nowego życia, gdzie Ashley przerzucana jest pomiędzy pracownikami społecznymi, przenoszona ze szkoły do szkoły, i gdzie musi przetrwać manipulacje i upokorzenia ze strony bardzo przemocowej rodziny zastępczej. W tym inspirującym, niezapomnianym pamiętniku Ashley znajduje odwagę, by osiągnąć cel – a jednocześnie odkryć siłę własnego głosu.

Premiera: 13.03.2018



  Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Wspaniały patronat. Muszę zrobić wszystkows aby przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie gratuluję i mam nadzieję, że uda mi się po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Zapowiada się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że będziemy razem patronować tej książce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się super! Gratuluję kolejnego patronatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję kolejnego sukcesu, bardzo lubię takie prawdziwe opowieści, więc na pewno będę miała ten tytuł na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Tematyka bardzo interesująca

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ historia... Muszę rozejrzeć się za tą książką!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...