Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 12 lutego 2018

ZAPOWIEDŹ: ''TO NIE MOŻE BYĆ PRAWDA'' HANNA DIKTA - pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,To nie może być prawda'' Hanny Dikty. 
Małgorzata jest kobietą szczęśliwą. Ma pracę, którą lubi, zakochanego w niej męża – utalentowanego lekarza, oraz przyjaciółkę jeszcze z czasów studiów, którą traktuje jak siostrę. Spokój kobiety burzy spotkanie z dawnym kochankiem. Krzysztof, niegdyś najprzystojniejszy wykładowca na uczelni, jest umierający. Tajemnica, jaką powierzy Małgorzacie na łożu śmierci, sprawi, że jej poukładany, bezpieczny świat w jednej chwili rozsypie się na kawałki…

Moja rekomendacja:

Premiera: 27.02.2018



  Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu i rekomendacji :)
    Fabuła zapowiada się ciekawie, zwłaszcza odkrywanie powierzonej bohaterce tajemnicy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna rekomendacja. Mnie przekonuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potrafisz zachęcić :)

    Pozdrawiam,
    toukie z ksiazkowa-przystan.blogspot.com 💘

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz tyle wspaniałych patronatów, że aż nie wiadomo na który się zdecydować, w niedzielę skończyłam jeden z nich - ,,Z otchłani" - i jest świetny! <3 A ten także zapowiada się super :p

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, gratuluję serdecznie :) Już ostrzę pazurki na tą pozycję. Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emocjonalne rollercoastery są najlepsze! :D Mam ochotę przeczytać.

    Ps. Gratuluję ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam niecierpliwie na tę książkę, idealnie trafia w mój klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję patronatu i rekomendacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję serdecznie nowego patronatu! :))

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...