"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

piątek, 10 kwietnia 2015

Dziś premiera ''Hellheaven''


  Miło mi Was poinformować o dzisiejszej premierze książki "Hellheaven" autorstwa Raven Stark, która została objęta moim patronatem medialnym. Recenzja: KLIK Mam nadzieję, że wszyscy miłośnicy literatury fantastycznej (i nie tylko) znajdą tu coś dla siebie.

 Ponadto mam dla Was niespodziankę :) 

  Wydawnictwo Novae Res postanowiło sprezentować jednej osobie egzemplarz książki "Hellheaven"

Wystarczy tylko zgłosić się i podać adres mailowy.

Jutro ok. godz. 14.00 zamykam przyjmowanie zgłoszeń i o godz. 17.00 wylosuje zwycięzcę. (Wyniki pojawią się w niniejszym poście).

 Powodzenia!!!

Zachęcam również do zadawania pytań autorce. Szczegóły: TU
ps. I polecam też inny atrakcyjny konkurs: KLIK 

Na zakończenie polecam zwiastun książki :)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Zgodnie z obietnicą podaje wyniki konkursu, w którym do wygrania była książka "Hellheaven" autorstwa Raven Stark.

Maszyna losująca poszła w ruch.... Wygrała: Dziewczyna z książkami
 
Gratuluję zwyciężczyni!

ps. Przy okazji dziękuję Wam wszystkim za nadesłane gratulacje. Jesteście cudowni i dodajecie mi skrzydeł:)

35 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję Ci patronatu nad tą książką :)

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się zapoznała i ponownie gratuluję patronatu. ;)

    Zgłaszam się.
    patrycja.dorotka@gmail.com

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszę się więc :)

    recenzjekiti@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak bardzo - z całego serducha - gratuluję ci patronatu!! :)
    Zgłoszę się zatem do konkursu!
    krytykbook@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A to zgłaszam się!
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    shatterme@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Patronat to dopiero zaszczyt dla blogera. Takich chwil się nie zapomina, gratuluję!
    Zgłaszam się i ja: nataliax0611@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A co mi tam: zgłaszam się! :)
    aleksandra.bienio@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście zgłaszam się. Bardzo chciałabym poznać tę książkę, a jeśli mam szansę w ten sposób ją zdobyć, to jest to jeszcze fajniejsze. :)
    erisdaine.s@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach! Może tym razem się uda! :D
    Zgłaszam się! :3
    wiktoriadacia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Mstrzal@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nareszcie! :) Mam nadzieję, że choć części czytelników się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzeba łapać wszystkie nadarzające się okazje, zważywszy, że książka niesamowicie mnie kusi, toteż zgłaszam się ;)
    joanna.stoczko@op.pl

    I gratuluję kolejnego patronatu! Zdają sobie sprawę, że dla blogera to najwyższa nagroda, także życzę kolejnych tych mniejszych i większych sukcesów ;)
    A autorce oczywiście życzę dużo cierpliwości i niewyczerpalnych pokładów weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    zaslodkakawae@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się!
    woojteek@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się!
    kathyleonia88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie się zapowiada!

    klaudyna.maciag[maupa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam więc chętnie się zgłoszę :)
    bizarre.case@onet.eu
    Pozdrawiam, byCarol

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się dobrze ;)

    wafelkowa00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Tym razem się nie zgłaszam, ale gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idziesz jak burza z tymi patronatami, super:)

    OdpowiedzUsuń
  22. To i ja się zgłaszam ;) gratuluję patronatu! Mam nadzieję, że książka przypadnie do gustu i mnie, bo na pewno chciałabym sięgnąć :)
    t.awanturnica@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję kolejnego patronatu! Twoja recenzja Cyrysiu bardzo mnie zachęciła do tej książki. Poza tym uwielbiam debiuty, więc z chęcią zgłaszam się! Pozdrawiam :)
    iza.81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje! Coraz więcej patronatów - nic, tylko się cieszyć:)

    Zgłaszam się;)
    krokusowe.przemyslenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wielkie, wielkie gratulacje! I oczywiście zgłaszam się :)
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się ;)
    bujaczekowna@gmail.com

    Gratuluję patronatu ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję patronatu Cyrysi, natomiast wygranej zwyciężczyni! :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  28. Przegapiłam konkurs, o ja biedna nieszcześliwa ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...