"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 21 lipca 2018

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Kochać jeszcze raz'' w wykonaniu Michała Szyca.

Michał Szyc to wokalista z Kalisza, który zaistniał w telewizyjnych programach muzycznych "Szansa na sukces" i "The Voice of Poland". W czwartej edycji drugiego z wymienionych show dotarł do półfinału.

Mam przed sobą drogę
Dobrze ją już znam
Nie pierwszy raz gubimy sens
W ciemności dziś uciekam
Opuszczam cię ostatni raz
Nie szukaj więcej 
Dość już kłamstw

I chociaż szkoda nas
Nie mogłem więcej trwać
Mówiłaś mi
Tak miało być
Nie chciałem wierzyć ci

Naucz mnie
Jak mam od nowa kochać jeszcze raz
I uwierzyć sam w siebie
Zaufać raz jeszcze
Póki na to czas
/2x

I chociaż znam na pamięć
Każdą z twoich ról
Ufam że zostaniesz tu

Mówiłaś mi
Tak miało być nie chciałem wierzyć ci

Naucz mnie
Jak mam od nowa kochać jeszcze raz
I uwierzyć sam w siebie
Zaufać raz jeszcze
Póki na to czas
/2x

By uwierzyć znów w siebie
Musiałem biec
Może kiedyś opowiem ci jak to jest
By uwierzyć znów w siebie
Nim chciałaś mnie
Wiec budzę się
Budzę się

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...