"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 1 lipca 2018

ZAPOWIEDŹ: ''Lato z ciotką spirytystką'' Danuta Korolewicz # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Lato z ciotką spirytystką'' Danuty Korolewicz.

Czy lato u ciotki i wakacyjna praca muszą być nudne?

Magda, studentka z Torunia, spędza wakacje u ciotki spirytystki w malowniczym miasteczku, pracując na zastępstwo w miejscowej bibliotece. Spokój letnich dni zaburzają przerażające wydarzenia, w których centrum nagle znajduje się dziewczyna. Wraz z przyjaciółką rozpoczynają ryzykowne śledztwo na własną rękę…

Czy w sennym miasteczku nad Wisłą działa przestępczy gang?

I czy Magda oprócz rozwiązania zagadki kryminalnej znajdzie… miłość?

Premiera: między 5-10 lipca 2018 r.



Skusicie się?

14 komentarzy:

  1. Gratuluję patronatu. 😊 Na książkę chyba jednak się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabuła przypomina mi książki, które lata temu czytałam na letnich obozach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha! Toruń! koniecznie muszę przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie. Może się skuszę. Gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka o mojej imienniczce? Heh, z chęcią przeczytam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłość i zagadki kryminalne to coś co lubię ;). Chyba się skuszę... Swoją drogą lubię też jak w książkach pojawiają się bibliotekarze albo biblioteki, to chyba moje zboczenie zawodowe ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda na fajną lekturę na letnie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czuję, że polubię się z tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za mieszanka wybuchowa - spirytyzm i gang? Pytanie nasuwa się samo - czy to gang duchów?;)))
    Gratuluje patronatu!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w moich klimatach, idealne czytadło na letnie wieczory !

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie idealna na letnie wieczory, dla odprężenia...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...