"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

sobota, 23 lutego 2019

WYNIKI KONKURSU WALENTYNKOWEGO 💘

MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać  "Miłość w Ustroniach'' Małgorzaty Kasprzyk.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Podesłaliście kilka ciekawych propozycji miejsc na romantyczną randkę i miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy. Ostatecznie jednak zdecydowałam się nagrodzić komentarz napisany przez: Martynę S

Zamek Moszna
źródło
Polecam całym sercem Zamek Moszna. Jest tam przepięknie, każdą nawet duża dziewczynka w tym Zamku poczuje się jak księżniczka. Natomiast jeżeli Harry Potter odegrał w Twoim życiu ważną rolę to miejsce jest idealne. Zamek znajduję się w niedalekiej odległości od Krapkowic województwie opolskim. Przypomina on Hogwart, aż chce się w nim na chwilę zamieszkać i zostać czarodziejem. Sam zamek otoczony jest parkiem pełnym romantycznych ścieżek. Oczywiście można w tym miejscu pysznie zjeść. Osobiście jestem pod wrażeniem, że tak piękna budowla jest w Polsce. Romantyzm, tajemnica, piękno, coś nieuchwytnego... takie mam uczucia co do Zamku w Mosznie ❤

💔💔💔

Laureatce serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy wraz z danymi do wysyłki nagrody.

13 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...