"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 20 stycznia 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Miłość w Ustroniach'' Małgorzata Kasprzyk # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: "Miłość w Ustroniach'' Małgorzaty Kasprzyk.
Wydanie specjalne z okazji Walentynek. Sześć historii miłosnych z sekretami w tle i sześć tajemniczych miejsc, w których spotykają się zakochani. Nie zawsze wszystko jest takie, jak się wydaje i nie zawsze naprawdę ma miejsce romans - niekiedy pozory mylą!

***

Niektóre bohaterki spotykają się z sytuacjami, które je zaskakują: Sara zostaje posądzona o romans z szefem, Betty nie pojmuje, czemu jej ojciec chce kupić zrujnowany dom, a Milena podejrzewa, że jej ciotka może stać się ofiara przestępcy. Inne same stwarzają zaskakujące sytuacje: Nabella ukrywa rodzinną tajemnicę, zaś Iga udaje kogoś, kim nie jest. Tylko Justyna nie ma przed światem sekretów, ale i ją czeka niespodzianka, ponieważ życie bywa nieprzewidywalne...

Premiera 14 lutego


Skusicie się?

9 komentarzy:

  1. Na razie nie jestem przekonana, ale do premiery jest jeszcze trochę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię pióro autorki, więc jeśli będę miała okazję, przeczytam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu. Nie słyszałam jeszcze o tej autorce ale z chęcią nadrobię zaległości :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję patronatu ;) Książka wzbudziła moje zainteresowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje, chętnie bliżej przyjrzę się tej publikacji.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...