Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 2 lutego 2019

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Kochani,

W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę ,,Czarny świat'' w wykonaniu Ani Karwan.

Ania Karwan - uczestniczka 7. edycji "The Voice of Poland". W przeszłości współpracowała m.in. z Moniką Brodką i Sidneyem Polakiem. Brała również udział w sesjach nagraniowych wraz z Andrzejem Piasecznym, Edytą Górniak, Mariką, Sobotą i Kasią Cerekwicką. Stworzyła również popularny remiks przeboju "Aleja gwiazd" Zdzisławy Sośnickiej wraz z Matheo (wykorzystany w filmie Tomasza Bagińskiego "Legendy Polskie"). Gościła także na płycie grupy Afromental. Więcej info: tutaj

1.
Może do twarzy mi w cierpieniu i samotności
Mówią, teraz jest twój czas
Biorę jeden głębszy wdech
Oddaję się bezsenności, 
Jest wierna mi od lat

I modlę się o lepszy dzień
o lżejszą głowę, błogi sen
Choć w środku wszystko drży


ref.:
miało być łatwe
miało być proste
na zakrętach ścigam się
z samą sobą, dogoń mnie
miało być ważne
stałe na zawsze
przecież oni to nie my
nas omijał czarny świt

zabrakło nam 
o włos


2.
Nie wezmę od ciebie nic
Wyjdę stąd tak jak stoję
Spróbuję nie patrzeć w tył
Uformuję nową mnie
z odłamków co pozostały
i strzepnę z ramion pył

codziennie krok za krokiem
będę stawiać choćby w ogień
przyjmę wszystko albo nic

ref.:
miało być łatwe
miało być proste
na zakrętach ścigam się
z samą sobą, dogoń mnie
miało być ważne
stałe na zawsze
przecież oni to nie my
nas omijał czarny świt

miało być łatwe
miało być proste
na zakrętach ścigam się
z samą sobą, dogoń mnie

zabrakło nam 
o włos

7 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...