"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

poniedziałek, 18 lutego 2019

ZAPOWIEDŹ: ''Gwiazdy nadziei'' I.M. Darkss # pod patronatem medialnym LŚC

Miło mi poinformować, iż mój blog: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI objął patronatem medialnym książkę: ,,Gwiazdy nadziei'' I.M. Darkss.
On sądzi, że szczęście jest tylko chwilowym złudzeniem, a miłość okrutnym żartem.

Ona będzie chciała to zmienić.

Amara po latach spędzonych w szkołach z internatem wraca do rodzinnego domu. Nie jest to jednak miejsce, w którym czuje się akceptowana. Nigdy nie zaznała rodzinnego ciepła czy wsparcia. Wróciła tylko z jednego powodu. Dla niego. Dla Jaksa. Pokochała go od pierwszego wejrzenia i nigdy nie potrafiła o nim zapomnieć.

Jaks jest mężczyzną z zupełnie innego świata. Zdystansowany i ironiczny właściciel salonu tatuażu, który robi wszystko, by jego relacje z kobietami były krótkie i niezobowiązujące. Nosi w sobie piętno bolesnej przeszłości i wydaje się, że nic i nikt nie jest w stanie się przebić przez pancerz, który przez lata budował.

I wtedy pojawia się Amara. Oboje nie są świadomi tego, że ich drogi splotły się już wcześniej w bardzo dramatycznych okolicznościach…

PREMIERA W MARCU!


 Więcej info już niebawem. Na zachętę tylko dodam, że to jedna z lepszych powieści z gatunku New Adult, jakie w ostatnim czasie czytałam.

13 komentarzy:

  1. To nasz kolejny, wspólny patronat. Super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro najlepsze NA to koniecznie musze przeczytac :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę ją przeczytać. Mignęła mi gdzieś już wczoraj 😀gratuluję patronatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, kolejny patronat, gratulacje! ;). Może i ja sięgnę po tę książkę...

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro taka dobra to może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Olbrzymie gratulacje! ♥
    Książka zapowiada się fantastycznie, więc tylko czekam, kiedy będę mogła ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    Eli z https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę fabuła wydaje mi się schematyczna, ale poczekam na recenzje.

    Gratuluję patronatu :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...