Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 9 stycznia 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,
W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Światlocienie'' W wykonaniu Krystiana Ochmana.

Krystian Ochman przebojem wdarł się do naszego show biznesu wygrywając The Voice of Poland. Urodził się i wychował w USA, niedaleko stolicy USA - Waszyngtonu. Jego rodzice wyjechali to na studia i do pracy jeszcze w czasach PRL. Przełomowym momentem w jego życiu było zagranie roli księcia w licealnym przedstawieniu. Gdy jego dziadek, znakomity tenor, wysłuchał jego występu, zasugerował mu podjęcie studiów na Akademii Muzycznej w Katowicach. I tak Krystian znalazł się w Polsce a potem w programie The Voice of Poland.
Od czego mam zacząć? 
W nocy już nie mogę spać 
Ludzie się tłumaczą 
Już nawet nie ogarniam strat 

Stawiam do tyłu krok, niebo spowija mrok 
Nie wiem, nie chcę wyjść stąd, wyjść stąd 

Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas, nas 

Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas, nas 

(Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas) 

Ból wymieszany z pasją 
Dlaczego nie pociąga świat? 
Chciałby mnie na własność 
Już nawet nie ogarniam strat 

Stawiam do tyłu krok, niebo spowija mrok 
Nie wiem, nie chcę wyjść stąd, wyjść stąd 

Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas, nas 

Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas, nas 

(Lubię, kiedy nad nami panuje ciemność 
Dobre myśli wywiało dawno na zewnątrz 
Bez światła nie będzie nas)

16 komentarzy:

  1. Świetna piosenka na Sobotę Cyrysiu. Pierwszy raz ją słyszę. Wpada w ucho - i tekst jest bardzo ciekawy. Pozdrawiam i życzę miłego weekendu - po sobotnich zakupach z maską w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ta piosenka w ogóle nie przekonuje. Byłam mocno zdziwiona, że wygrał. Kibicowałam Jędrzejowi z drużyny Uli Dudziak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej piosenki, ale milo się jej słuchało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos, piosenka i muzyka ok ale czekam aż się szanowny zwycięzca the voice of Poland nauczy mówić poprawnie po polsku. :D oczywiście radzi sobie dość dobrze ale wiecie od piosenkarza, który śpiewa po polsku, wymaga się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej piosenki, ale muszę przyznać, że fajnie mi się jej słuchało, mimo tego, że jest dość specyficzna (przynajmniej moim zdaniem).

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki. Fajna, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przyznać, że wpada w ucho :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę wszyscy na siłę śpiewają po angielsku, a tu na odwrót :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego muzycznego programu, więc może dlatego nie kojarzyłam piosenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten piosenkarz jest mi całkowicie nieznany, ale piosenka po pierwszy przesłuchaniu spodobała mi się.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej piosenki, bardzo fajny tekst:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na razie nie wpadła mi w ucho ta piosenka, ale często tak mam, że potrzebuję czasu aby się przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jestem w stanie słuchać tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...