Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 23 stycznia 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,
W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Aicha'' w wykonaniu Magmy.

Magma to polski zespół pop–rockowy, który pamiętamy przede wszystkim ze względu na wielki hit – balladę "Aicha". Grupę stworzyli w 1996 roku Piotr Kubiaczyk i Dariusz Krupicz - znani z zespołu De Mono.
W 1996 roku ukazał się pierwszy album Magmy, zatytułowany "Wszystkie chwile". Dwa lata później zespół wydał drugą płytę, zatytułowaną "Motyle kolorowe". Pomimo muzyki podobnej stylistycznie do dokonań De Mono zespół nie odniósł spektakularnego sukcesu.

Znów dziś przeszła obok mnie. Nie istnieję dla niej chociaż wiem Na spojrzenie czekam lub gest proszę Aisha żądaj czego chcesz Rzucę ci klejnoty do stóp złoto i pereł jasny sznur Owoce znajde słodsze niż miód Za miłość Twoją, życie me Bo źródło miłości to ty Daj mi z niego krople abym mógł żyć na kres świata po sladach twych biec choćby głupcem nazywano mnie Aicha, Aicha, posłuchaj mnie Aisha, Aisha, proszę, nie odchodź Aicha, Aicha, spójrz na mnie Aisha, Aisha, odpowiedz mi Chcę jej mówić słowa lekkie jak wiatr. Chcę jej niebiańską muzykę grać. Dla niej promienie słońca chcę kraść, by w jej oczach zajaśniał ich blask. Aicha, Aicha, posłuchaj mnie Aisha, Aisha, proszę, nie odchodź Ona jest tym skarbem którego ja nie moge mieć Umieram gdy przechodzi obok marzę o niej na jawie i śnie Marzę, że pokocha mnie pewnego dnia pokocha mnie Znów dziś przeszła obok mnie nie istnieje dla niej chociaż wiem Na spojrzenie czekam lub gest proszę, Aisha pokochaj mnie ref. Aicha, Aicha, posłuchaj mnie Aisha, Aisha, proszę, nie odchodź Aicha, Aicha, spójrz na mnie Aisha, Aisha, odpowiedz mi

18 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej tej piosenki, więc dobrze usłyszeć coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. To był hit! Dziś mało kto już pamięta, kto to śpiewał, ale piosenka zapadła w pamięć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się uśmiechnęłam pod nosem widząc jaką piosenkę wybrałaś na dziś. Bardzo mi się kojarzy z moim nastoletnim życiem i moją mamą, która kiedyś ją bardzo lubiła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba większość kojarzy ten numer.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam ten hit, słucham do teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju! Kiedyś słuchało się na okrągło 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam jej, ale przepiękny głos.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przypomniała mi się szkoła podstawowa :) Pozdrawiam Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze omijałam z daleka tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę piosenkę i pamiętam, że była bardzo popularna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znałam tej piosenki. Podoba mi się barwa głosu.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Piosenkę znam na pamięć - przypomina mi dawne, dobre czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydaje mi się, że słyszałam już tą piosenkę, ale pewna nie jestem :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...