"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

niedziela, 3 stycznia 2021

PRZEDSPRZEDAŻ: ''Złudne nadzieje'' Adriana Rak


Moi Drodzy,

od 4 do 8 stycznia (włącznie) będzie trwała przedsprzedaż autorska ,,Złudnych nadziei'' Adriany Rak

Cena boxu (bez wysyłki) to 59zł. Wysyłka: kurier pocztex 14zł, Paczkomat InPost 13zł

PS. Będzie możliwość zamówienia samej książki z dedykacją autorki, bez dodatków z boxu. Cena: 25zł plus wysyłka (cena jak wyżej za wysyłkę)

Zamówienia proszę składać w wiadomości prywatnej na stronie Adriany Rak:

Dodatkowo, zachęcam do zamawiania wszystkich poprzednich tytułów autorki: cena promocyjna za sztukę to 20zł


Jesteście zainteresowani? Skusicie się?

19 komentarzy:

  1. Cudowny pomysł z tymi boxami. Fani aktorki na pewno będą kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boxy to bardzo fajna sprawa, ciekawy sposób na promocję książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że książka znajdzie swoich zwolenników. Ja na razie Vademeca i Repetytoria, potem znajdę czas na lżejsze lektury. Pozdrawiam Cyrysiu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę doczekać się lektury tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że spodobałaby mi się ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam jedną książkę tej autorki ale jeszcze jej nie przeczytałam ;).

    Fajny pomysł z boxami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli ktoś lubi takie formy na pewno się skusi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że osoby lubiące tego typu książki chętnie sięgną po tą publikację.

    OdpowiedzUsuń
  9. O proszę, bardzo ładnie i ciekawie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie boxy to faktycznie dobry pomysł. Promocja zrobiła dobrą robotę:D
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niekiedy mam ochotę na takie lekkie powieści.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te nasze projekty okładek są coraz ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...