"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

środa, 20 stycznia 2021

"KOŃ, KTÓRY MNIE WYBRAŁ'' Susan Richards # PATRONAT MEDIALNY

 Kochani, 

26 stycznia na rynku pojawi się drugie wydanie książki "Koń, który mnie wybrał" Susan Richards. Zachęcam do przeczytania moich wrażeń z tej pięknej lektury.



,,Koń, który mnie wybrał'' to ujmująca, urocza i inspirująca opowieść o odwadze, budowaniu zaufania, oddaniu i godzeniu się ze stratą. To także rozdzierający obraz niepowtarzalnej więzi łączącej człowieka i konia, który porusza najdelikatniejsze struny duszy i pozwala ujrzeć prawdę utkaną z wielkiej miłości. Polecam serdecznie wielbicielom wszelkich stworzeń i wszystkim zainteresowanym. Naprawdę warto!

CAŁA OPINIA TUTAJ: KLIK



Książka z promocyjną przedsprzedażą wznowienia: -40% (22zł, zamiast 36zł!) na stronie wydawnictwa REPLIKA!

 Przedsprzedaż trwa do dnia premiery, czyli 26.01! 

KLIKNIJ: TUTAJ



Skusicie się?

12 komentarzy:

  1. Bardzo możliwe, że się skuszę, bo opis zachęca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis zachęcający, nie mówię Cyrysiu nie :) Pozdrawiam po porannych zakupach z maską w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę doczekać się lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może skuszę się na pierwsze wydanie, gdy znajdę je w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka zapowiada się ciekawie :).

    Osobiście lubię konie, lubię robić im zdjęcia ale się ich boję hihi. I za blisko nie podchodzę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się z chęcią skusiła, ale nie znajdę obecnie na nią czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To z pewnością poruszająca historia, którą chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę miała ją w pamięci na przyszłość. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Kusi mnie ta książka, i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...