Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

sobota, 16 stycznia 2021

Muzyczna sobota - Dobre, bo polskie 🎶

Moi Drodzy,
W kolejnej odsłonie cyklu: Muzyczna Sobota - Dobre, bo polskie, proponuję piosenkę zatytułowaną ,,Zasady'' w wykonaniu Aleksandry Jabłonki.

Aleksandra Jabłonka karierę zaczęła w 2009 roku od występu w konkursie Debiuty na festiwalu w Opolu. Rok później występowała już w programie "Jaka to melodia". Tam wypatrzył ją Adam Konkol, lider Łez. Pierwszy singel powstały w wyniku ich współpracy -  wspomniany "Popłyniemy daleko" - okazał się wielkim przebojem.
W lutym 2012 roku ukazała się debiutancka płyta Alexandry (bo pod takim pseudonimem nagrywała Jabłonka) zatytułowana tak jak pierwszy singel - "Popłyniemy daleko". Po pierwszym tygodniu sprzedaży album znalazł się na 15. miejscu OLiS.
Jabłonka zaliczyła występy na m.in. Bydgoszcz Hit Festiwal 2010 i Festiwalu Piosenki Rosyjskiej 2012 w Zielonej Górze. Wokalistka współpracowała też z klubowym duetem Kalwi & Remi oraz składem Najlepszy Przekaz W Mieście ("Zobacz, wybierz, słuchaj").

1. Zasady dobrze znam, na ścianie wisi plan. 
Gdy siedzę pytam ach, w zasadzie już nie znam. 
Zasady łamać chcę. 
Mam dosyć tego, bo nie sypiam już co noc. 
Życiowa proza chce, na śmierć zamęczyć, ciebie chce. 
Zasady łamać chcę. 

Ref.: Nie mam już nic do powiedzenia (nic) 
Zostawiam wszystko, chcę się zmieniać 
Bo zasady łamać chcę 
Nikomu nie chcę się tłumaczyć (nie) 
Mój wybór musisz mi wybaczyć 
Bo zasady łamać chcę. 

2. W zasadzie powiem tak, jedynie sensu brak 
Ten schemat zmęczył mnie. 
W zasadzie zmieniam się. 
Zostawiam wszystko w tyle. 
Sekret zdradzę Ci, bo szczęście przyniósł mi. 
A dodam tylko, że w schemacie ciężko złamać się 
Zasady łamać chcę. 

Ref.: Nie mam już nic do powiedzenia (nic) 
Zostawiam wszystko, chcę się zmieniać 
Bo zasady łamać chcę 
Nikomu nie chcę się tłumaczyć (nie) 
Mój wybór, musisz mi wybaczyć 
Bo zasady łamać chcę. 

Zasady łamać 
Zasady łamać 
Zasady łamać chcę. 

Ref.: Nie mam już nic do powiedzenia (nic) 
Zostawiam wszystko, chcę się zmieniać 
Bo zasady łamać chcę 
Nikomu nie chcę się tłumaczyć (nie) 
Mój wybór musisz mi wybaczyć 
Bo zasady łamać chcę

11 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...