Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 31 stycznia 2021

WIELKA STYCZNIOWA WYPRZEDAŻ

 Moi Drodzy,

To już ostatni dzwonek na wielką styczniową wyprzedaż w wydawnictwie Replika www.replika.eu, w ramach której kilkadziesiąt wybranych tytułów można kupić za jedyne 7,90zł!

Zamawiajcie TUTAJ!



Skusicie się?

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa inicjatywa Cyrysiu. Ja jednak teraz już stawiam na e - booki. Pozdrawiam po niedzielnych zakupach. Muszka owocówka mi gdzieś przeleciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż sama zajrzę - może coś znajdę dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wyprzedaż, jednak ja na razie mam co czytać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już zamówiłam jedną książkę co prawda nie z Repliki, ale wystarczy zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kusząca ta wyprzedaż, skorzystałbym z niej, tylko mój stosik z książkami do przeczytania ciągle rośnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna oferta, lecę przeglądać stronę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę przejrzeć ich asortyment i być może się skuszę :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Promocja jest tak kusząca, że pewnie sporo osób skorzysta.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...