Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 10 stycznia 2021

ZAPOWIEDŹ: "Na krawędzi nocy. Alter ego, tom 1" Edyta Świętek

Kochani, 
9 lutego na rynku pojawi się drugie wydanie książki "Na krawędzi nocy. Alter ego, tom 1" Edyta ŚwiętekBardzo serdecznie zachęcam do zapoznania się z tym tytułem. 
Czy czarownice istnieją tylko w bajkach?

Nina była o tym przekonana aż do czasu, gdy dowiedziała się od babci, że nie jest zwykłą nastolatką, ponieważ posiada moce, które mogą zmusić ludzi do ulegania jej. Już jako dorosła kobieta bardzo się pilnuje, żeby ich nie nadużywać i choć czasami wydaje się to bardzo kuszące, wciąż pamięta przestrogi babci, że jeśli nie zachowa umiaru, może nie zaznać w życiu prawdziwej przyjaźni ani miłości. Od najmłodszych lat odwiedzają ją w snach Anioł i Mroczny. Jakież jest jej zaskoczenie, kiedy pewnego dnia spotyka tego pierwszego w autobusie…

Czy to znaczy, że sny się spełniają, że można sobie wyśnić miłość? A może niedługo przyjdzie czas na Mrocznego…?

Skusicie się?

21 komentarzy:

  1. Myślę, że mogłaby mi się spodobać ta książka ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka wydaje się być ciekawą. Jednak teraz stawiam na historię i literaturę obozową - nadal. Pozdrawiam w niedzielne przedpołudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie i z ciekawością przeczytałam Twoją recenzję książki kochana. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jednak tytuł nie dla mnie. Ale recenzje chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie do książek autorki nie trzeba zachęcać, biorę w ciemno 💜

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że wiele osób po nią sięgnę, ja jednak czekam na zupełnie inne książki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie czytałam nic tej autorki, mam spore zaległości z jej twórczością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam autorki, ale chętnie poznam jej pióro. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czarownice zawsze mnie pasjonowały, więc przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, to moje wiedźmowe klimaty :) Czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapewne kupimy do biblioteki dla czytelników, może też się skuszę przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...