"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

wtorek, 25 października 2016

BOOK TOUR - ZAPISY: ''Czy wspominałam, że za Tobą tęsknię?'' Estelle Maskame.

Moi Drodzy,

Przygotowałam dla wszystkich blogerów, vlogerów
(książkowych, kosmetycznych, modowych etc.) oraz dla stałych czytelników mojego bloga, Book Tour z książką:
''Czy wspominałem, że za Tobą tęsknię?'' Estelle Maskame. (recenzja - klik)
 

~* ~

Zasady przystąpienia do Book Tour:

1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 30 października w komentarzach pod tym wpisem. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących.

(Jednocześnie proszę o kontakt mailowy: kryniame@wp.pl, aby podać swoje dane adresowe - dotyczy to także stałych bywalców mojej zabawy).

2. W ciągu maksymalnie 13 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję lub kilkunastu zdaniową opinię na swojej stronie (fanpage, blogu itp.) oraz w jednej dowolnie wybranej przez siebie księgarni internetowej.

W swojej recenzji/opinii proszę uwzględnić frazę „Book Tour”, wstawić link do regulaminu akcji i umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich osób.

3. Po przeczytaniu książki proszę o kontakt z blogerką - Cyrysią (kryniame@wp.pl), w sprawie danych adresowych kolejnego uczestnika. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.

4. Na koniec książka trafi do wydawnictwa Feeria, a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane na jej fanpage'u.


Można zaznaczyć swoją obecność na kartach powieści poprzez różne zapiski na marginesach - będące wynikiem Waszych uwag, przemyśleń lub możecie oznaczyć swoje ulubione cytaty, fragmenty :)
 
~~ * ~~

CZAS START!!!


23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, a maila z adresem wyślę za chwilę :)
    mozaikaliteracka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, trzeci tom? Nie znam dwóch pierwszych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem pasuję ale życzę wszystkim miłej lektury ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym się zgłosiła, ale nie znam poprzednich części ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę najpierw poznać poprzednie powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    pplachta.ewelina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nie doczytałam, przepraszam. szkoda, że za późno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz się zgłosić do BT? To napisz do mnie maila ;)

      Usuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...