Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 14 lutego 2021

KONKURS: ALTER EGO 👫

  Moi Drodzy,

Przychodzę do Was z konkursem, w którym można wygrać "Na krawędzi nocy. Alter ego, tom 1" Edyty Świętek.

Zadanie konkursowe:

Popuść wodze fantazji i zastanów się, do którego literackiego bohatera Ci najbliżej. Kto jest Twoim książkowym alter ego?


Jedna osoba, która najbardziej zaintryguje mnie swoją odpowiedzią otrzyma nagrodę.
_________

Będzie mi miło, jeśli:
- zostaniesz obserwatorem mojego bloga 
- udostępnisz informacje o moim konkursie

Do dzieła!!! Naprawdę warto!


   Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga: LITERACKI ŚWIAT CYRYSI
2. Sponsorem nagrody jest wydawnictwo: Replika
3. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie, do którego literackiego bohatera Ci najbliżej. Kto jest Twoim książkowym alter ego?
4. Konkurs trwa od 14 lutego 2021 roku do 19 lutego 2021 roku do godz. 23.59
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 22 lutego 2021 roku.
6. Nagrodą jest egzemplarz powieści ''Na krawędzi nocy. Alter ego, tom 1" Edyty Świętek.
7. W konkursie mogą brać udział osoby posiadające blogi oraz anonimowy uczestnicy.
8. Konkurs skierowany do osób posiadających adres zamieszkania w Polsce.
9. Ze zwycięzcą skontaktuję się drogą mailową. 
10. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
11. Udział w konkursie jest jednoznaczny z wyrażeniem zgody na nieodpłatne upowszechnianie, publikację prac w dowolnej formie (wraz z danymi osobowymi autorów).

19 komentarzy:

  1. Zdecydowanie jest mi najbliżej do Ani z Zielonego Wzgórza. Tak jak ona potrafię wzbić się na wyżyny zachwytu, by za chwilę spaść w otchłań rozpaczy. Emocjonalna, impulsywna i nad wszystko uwielbiająca bujać w obłokach. I mam przy sobie swoje statecznego i przystojnego, tego samego od ponad 20 lat, Gilberta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem nieśmiała romantyczka , która dobrze się uczyła marzyła o wielkiej miłości i chciałaby spotkać na swojej drodze miłość od pierwszego spojrzenia. Zawsze chciałam wcielić się w rolę Anastazji Stell z Greya, nie dlatego że był tam wyuzdany seks tylko dlatego że dziewczyna trochę przypomina mnie . Skromna , nie lecąca na kasę szukająca miłości nieśmiała a przede wszystkim pokazująca co w życiu jest ważne i że rodzina i najbliżsi są dla nas najważniejsi i że jesteśmy dla nich w stanie zrobić wszystko
    Tak to mój typ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zatem życzę powodzenia osobom, które biorą udział w konkursie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za uczestników! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, konkursy to zawsze fajna sprawa. Powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wszystkich uczestnikom życzę powodzenia i konkursowych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę wszystkim uczestnikom konkursu powodzenia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Katniss z "Igrzysk Śmierci" to inteligentna i niezależna indywidualistka, która jest świadoma otaczającej ją niesprawiedliwości i tyranii ze strony władz, Kapitolu. Moim zdaniem jesteśmy bardzo do siebie podobne. To buntowniczka gotowa walczyć o dobro innych. Nie zabija, jeśli nie musi i pomaga tym, którzy tego potrzebują. Nie interesuje ją przejęcie władzy. Nie czuje się na tyle silna. Pragnie jedynie sprawiedliwości i zaprzestania bezsensownego rozlewu krwi. To jedna z najbliższych memu sercu postać literacka, ponieważ jest świadoma swoich słabości, ale jednocześnie odważna i zdolna do poświęceń. Silna dziewczyna, nie jest łatwo ją złamać, nie należy do osób miłych, jest raczej opryskliwa i nie grzeczna - czyli cała ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbliżej mi do Kopciuszka z bardzo prostego powodu: mam dwie siostry i jestem najmłodsza. Tak jak Kopciuszek marzę o tym, żeby iść na wielki bal, jednak przez panujące ograniczenia  jest to  niemożliwe. Zawsze coś gubię, ale na szczęście w dziwnych okolicznościach to się znajduje, tak jak  to było z pantofelkiem w przypadku Kopciuszka. Przydałaby mi się również dobra wróżka, która wyczaruje mi piękną kreacją, ponieważ zazwyczaj nie mam się w co ubrać, kiedy zdarza mi się jakieś wielkie wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężko odnaleźć jedną bohaterkę, która mogłaby mnie przypominać. Znajduję w sobie coś z Jane Rizzoli, którą stworzyła Tess Gerritsen!
    To kobieta, która ceni sobie niezależność, jest twarda i lubi postawić na swoim. Wiele przeszła, ale jej to nie złamało. Niemniej jednak niezwykle ważna jest dla niej rodzina. Świetnie łączy role matki i dobrego pracownika, jest oddana i zawsze można na nią liczyć!
    Właśnie takie cechy nas łączą!
    Choć nie ukrywam, że dostrzegam w sobie cechy Eve z książki "Dziecko z Auschwitz", która dla swoich bliskich była w stanie zrobić dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...