Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

poniedziałek, 22 lutego 2021

WYNIKI KONKURSU: ALTER EGO 👫

  MOI DRODZY,

Podaję wyniki konkursu, w którym można było wygrać "Na krawędzi nocy. Alter ego, tom 1" Edyty Świętek.

Dziękuję wszystkim uczestnikom za udział w konkursie. Przesłaliście mi kilka ciekawych odpowiedzi dotyczących tego, kto jest Waszym książkowym alter ego. Miałam nie lada problem z wyłonieniem zwycięzcy, ale ostatecznie zdecydowałam, że nagroda powędruje do:

Bożena Osowiecka



Zdecydowanie jest mi najbliżej do Ani z Zielonego Wzgórza. Tak jak ona potrafię wzbić się na wyżyny zachwytu, by za chwilę spaść w otchłań rozpaczy. Emocjonalna, impulsywna i nad wszystko uwielbiająca bujać w obłokach. I mam przy sobie swojego statecznego i przystojnego, tego samego od ponad 20 lat, Gilberta :)









Gratuluję i proszę o kontakt na maila (klik) wraz z danymi do wysyłki nagrody.

9 komentarzy:

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...