"Bądź osobą dającą wsparcie. Świat ma już wielu krytyków." - Dave Willis ❤

czwartek, 25 lutego 2021

ZAPOWIEDŹ: ''Serca twego chłód'' Przemek Corso

Moi Drodzy, 
9 marca pojawi się w księgarniach "Serca Twego chłód" Przemka Corso. Jestem właśnie w trakcie lektury tej książki i powiem Wam, że zapowiada się świetnie. Zobaczymy, jak będzie dalej. Jedno miasto. Miłość. Mrok. Ktoś musi zginąć, aby żyć mógł ktoś.

Jaką zapłacilibyście cenę, żeby udawać szczęśliwą rodzinę z Instagrama?

Kuba jest bezwzględnym seryjnym mordercą. Tym razem jednak to nie on grasuje w Warszawie. To ktoś inny zabija, rzucając mu okrutne wyzwanie, zagrażając całej jego rodzinie.

Jak daleko Kuba będzie musiał się posunąć, żeby ratować swoją ciężarną żonę i fasadę szczęśliwego życia? Czy tak naprawdę w ogóle mu na tym zależy? I co ważniejsze, czy pomoc uzależnionego od narkotyków i alkoholu szwagra z policji, który od lat próbuje go zdemaskować, nie będzie dla niego jeszcze bardziej niebezpieczna niż porywający i katujący młode kobiety „Pan Żartowniś”?

Konfrontacja jest nieunikniona, a jedynym ratunkiem może się okazać nie dobro... tylko pożerający wszystko na swojej drodze mrok.
 

 
Przemek Corso – pisarz, konsultant artystyczny, promotor, konferansjer, felietonista, głos radiowy, scenarzysta teledysków, autor tekstów piosenek i bajek dla dzieci, w tym słuchowiska Niedźwiedź prawie polarny. Wydał kilka książek, m.in. serię sensacyjno-przygodową o awanturniku i złodzieju zabytków Robercie Karczu (Miasto złodziei, Miasto z gliny), powieść dla dorosłych Maraton, nowelę Gatunek L, a także dwie bestsellerowe biografie, GrubSon – na szczycie i Rahim – ludzie z tylnego siedzenia. Ojciec Anastazji i właściciel psa o imieniu BRK. Serca twego chłód to jego pierwsza po latach powieść dla dorosłych, powrót do gatunku, który go ukształtował, a także analiza powtarzającego się w jego życiu i działalności artystycznej motywu mroku.

 Skusicie się?

15 komentarzy:

  1. Faktycznie zapowiada się świetnie. Jestem ciekawa Twoich wrażeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście ciekawie się zapowiada. Czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością oczekuję Twojej recenzji kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygująco, ale i przerażająco to wszystko brzmi 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się ciekawie, - jednak kryminały omijam szerokim łukiem :) Pozdrawiam znad biografii Elżbiety Wielkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno będę czytać! A ta okładka, ależ mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama nie wiem, czy czuję się zaciekawiona ;)
    Chyba poczekam na pierwsze recenzje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapowiada się ciekawie, jednak to nie dla mnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie spojrzałam na mój stos do czytania... Na razie ograniczam ilość książek do czytania. Szukam czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. No powiem Ci, że zapowiada się ciekawie i chyba nawet mogłabym sięgnąć po tą książkę. Jednak jak na razie skupię się na tym co już czeka na mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkałam się z zapowiedzią tej książki i jestem jej ciekawa.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się przeczytanie tej historii o seryjnym mordercy.
    Ciekawi mnie sposób, w jaki pisarz układa słowo w słowo w jedną pełną napięcia opowieść.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...