Nigdy nie daj sobie wmówić, że Twoje życie nie ma sensu, że jest pozbawione wartości. To nieprawda. Ludzie, którzy to mówią, starają się leczyć własne rany, raniąc innych. Im to nie pomoże. Tobie, jeśli na to pozwolisz, może zaszkodzić. [Marcin Kaczmarczyk] ❤

niedziela, 7 lutego 2021

ZAPOWIEDŹ: ''Nieodpowiednia chwila'' J. Harrow # PATRONAT MEDIALNY

Moi Drodzy,
2 marca pojawi się w księgarniach ''Nieodpowiednia chwila'' J. Harrow. Zachęcam Was do zapoznania się z tym tytułem.
Czy można być szczęśliwym kosztem innych?
Czy można kochać więcej niż jedną osobę?

Po wypadku Daniel dochodzi do siebie; on i Eve są wreszcie razem. Niestety nic nie trwa wiecznie. Niespodziewanie pojawia się Alice, była dziewczyna Daniela. Kiedy przeszłość przypomina o sobie, oboje są zmuszeni dokonać wyboru i podjąć decyzje, które nie dotyczą już tylko ich dwojga. Zaczynają nowe życie z dala od siebie.

Eve postanawia wyjechać. Zatrzymuje się u dawno niewidzianej cioci na wybrzeżu. W jej życiu pojawia się inny mężczyzna. Dziewczyna na nowo odkrywa siebie, poznaje ciepło, jakie daje rodzinny dom. Sielanka nie trwa jednak długo. Śmierć i kłamstwa zmieniają wszystko.

"Nieodpowiednia chwila" przedstawia dalsze losy bohaterów "Nieodpowiedniej dziewczyny".

J. Harrow to autorka świetnie przyjętych przez czytelników powieści: "Nieodpowiednia dziewczyna" (2020) i "Pozerka" (2020).

Historia, która zostaje w sercu na długo. Miłość, ból, namiętność, łzy smutku i radości... Zatrać się w morzu emocji!


 Gorąco polecam!

12 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie patronatu. Czekam na recenzję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję patronatu Cyrysiu i również czekam na recenzję :) MIłej niedzieli i miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję patronatu, wiem jaka to świetna rzecz. Co do książki, może jej dam szansę, bo posiada elementy, które lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Czekam na recenzję 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu. Miłośnicy serii na pewno nie mogą się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na ten moment nie jestem zainteresowana, ale zobaczymy później. Gratuluję patronatu.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję patronatu:) Kolejna fajna książka się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta książka zapowiada się bardzo ciekawie. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiałam się nad tym tytułem, ale nie poznałam jeszcze pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń

Zaglądaj, czytaj, przegryzaj moje słowa, ale wychodząc, zostaw po sobie niezatarty ślad swojej obecności...